Laken: Ja hoppas det blir riktigt bra tryck imorron, försöker få med mej min arbetskamrat han sjunger basstämman i Häggdångers kyrkokör.Då jävlar i min låda:o)
-Gurra-: Läskigt bra resultat just nu...hoppas att det står sig. Å andra sidan, på sann Bergman maner, finns det fortfarande chans att alla tre matcherna går åt h...
Mora eller BIF petar in ett segermål, SSK vänder och DIF vänder...om inte kanske vi för fösta gången en omgång gör high score på alla resultat.
Ta nu Mora en endaste gång denna säsong. Man borde ju vara sugna att platta till träskorna på dom där nissarna åtminstone en gång denna säsong.
RocknRolf2: Som gaagar smla rävar till kommentatorer brukar säga: Det är dessutom inte direkt VF eller HV som skall ta in poängen...det är två helt misslyckade lag som knappt tar en pinne i snitt per match...
Nä, nu kan vi definitift koncentrera oss på att slugga förbi BIF, DIF Och MIK
Nu tror jag att vi slutar 7a
...banne mig...
...för fem dagar sedan struntade man helt i slutspel och bar bad om överlevnad. Detta är en vacker, mycket mörk sport!!!
Kevin O Shea: Fast det är väl som vanligt, Djurgården får bara möta lag som spelar med reservålvakter - har för mej att dom vann senast hemma mot VF också, med en reserv i buren...(VF alltså)
mikenomad: Jag instämmer, helt enkelt kanonresultat! MoDo spöa ssk med 5-1, MIK - bif ENDAST 1 pinne vardera... Kan det va så att hockeygudarna ler åt TIMRÅhållet? Tyvärr tog dif en 3:a, men vi tar dom en efter en... UNDERBART!
Per happs: ja, sanslöst skönt! Fan, DIF vann, och det är fortfarande 6 poäng upp. Men, Mora-Brynäs slut kryss, perfekt. Bara 2 poäng upp till sista slutspelsplatsen alltså.
Slutspelshoppet lever i allra högsta grad, medan kvalserien tack och lov känns allt mer avlägsen. Fan, nu kommer det bli tryck framöver! fullsatt 3-4 matcher?
Kerstin_k: Ja dom har verkligen dålig statistik mot Mora, men förhoppningsvis vänder dom den trenden på Tordag....Det känns som om det är Timrås tur att vinna den här gången.
Jo, senast vi mötte Mora så var det väl "serielunkskänsla", nu är det jävlarimig krig! Dessutom är Timrå kryddat med 3 nya klass-spelare, Svoboda, Jantunen och Rosa. Kanske till och med ytterligare nån Det är aldrig för sent att bryta en trend.
Bo Bly: Kan nästan se hur Nubben står med mössan i handen och stryker medhårs samtidigt som han biter sig i tungan för att inte säga sitt hjärtas mening om ryssarna och deras arbetsmetoder...
El Maco: Blir onekligen lite fundersam när vissa här basunerar ut uppgifter som att han var klar en kvart före förra matchen o därför är spelklar till nästa. Fan vad mkt skitsnack det är här...
mikenomad: Det hade tydligen gått ut på radion, för min pappa hade hört samma sak. Men om det var webradion eller radiosporten kan jag inte svara på...
El Maco: Appropå ST-arrikeln, skönt att det ännu inte varit en massa media- och HS-gnäll kring avstängningar hit och dit. Förra och förrförra året skulle det ha ältats spaltmeter om vilket straff Jantunen skulle ha fått.
Blir väl i och för sig samma elände när slutspelet drar igång, antar jag.
arf: Wikegård sa väl allt som behövdes sägas... ;) Sen tyckte inte jag det var SÅ fult... mycket otur och klumpighet från Petrasek. Bara bra att Warg verkar klarat sig...
Tycho: Stämmer. På Webradion sa dom att Rosas papper blev klara 15 min före matchen varför han inte var inställd på spel och stod över.Det lät där som att det var uppgifter direkt från TIK d v s Kent/Kenta/Micke.. Jag har ju inte hört från någon officiell kanal att han INTE är spelklar.
DJ Hemp: Har tyvärr en känsla av att ditt taktiktips går in. Skulle vara väldigt mycket 05/06 med en rejäl plattmatch. Rosa på läktaren, Svoboda dräller in tre puckar a'la Oksa och Jantunen får 20 + tre matcher när han slänger handskarna i slutet av första perioden.
Jag vänder på det. Vi tar Mora ikväll men råkar ut för nån j-vla Curre effekt nästa match då Leksand vinner med 0-1 efter att vi gjort självmål 1.02 in i första och Curre beordrat sarg ut i 59 minuter...
I övrigt är allt på topp och vi snuvar Mora på slutspelsplatsen
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Kanske bör man spela något ut Rosa Pantern när Pavel presenteras...? ;-)