Gladh: Han är ju bästa back, men det är ju iofs inte så svårt...
Världsmästare efter första, visst, men då fick vi all tid i världen i uppspelen. Nu i andra så avslöjar Mora vår svaghet och återigen så stavas den naturligtvis brist, brist på spelskickliga backar. Det är så frustrerande att se att varje gång vi blir satta under press och måtståndarna stänger till i mittzon så låser sig spelet totalt.
Nu måste det ju även vara solklart för en sån som Laken att det inte är i spelsystemet som det brister...
Belthor: Bra målvakt...men va fan Timrå spelar kanon, det är inte nu vi ska vara bäst, det är i mars, april vi ska vara bäst, får vi inga svåra skador så blir vi farliga.
Olle: Tur att mor o far har säsongskortet, sätter mej i bilen dit nu jag..... enligt farsan var det den bästa period som spelats denna säsong, skönt att höra att offensiva spelet äntligen släppt.
BlackBay: Jag hann tyvärr betala min innan dom drog tillbaka matcherna. Dom fanns där för ett litet tag sedan. Riktigt trist. Kliar i kroppen för varje sekund man missar...
Tack för svaret men det är inte problemet utan jag såg nu att dom hade angett "tekniska problem" som orsak. Finns bara ett passande ord just nu: Klåpare
Olle: har du problem rekomenderar jag att du stänger ner rutan och loggar in igen. Har inte testat ikväll men förra säsongen blev det en hel del matcher via den sidan. Har man lite temporärt strul med bandbredden så startar inte videon. Man måste ha en viss bandbredd.
Ambroo: jag håller med du jag,jag är ochså skeptisk till åkerlund ikväll,hoppas challe byter han fort om det går dåligt.naturligtvis är Åkerlund värd den här chansen.
Shadar Logoth mfl: Backlund är nummer ett, inget snack. Själv är jag skeptisk till om Åkerlund klarar av att göra två bra matcher, då han bevisligen inte visat det tidigare. När det gäller gnället på Backe så känns det väl både och. Han har visserligen bjudit på ett par kassar, men han har också stor del i att vi släppt in minst mål i serien.
T T: Det tackar även jag för. Ska bli skoj att se nästa gång jag kommer till Elon Arena. Typ 8 december. Då står det alltså "Timrå" på tröjorna nu? :-)
vonDöbeln: Nu låter man som en facebookidiot men jag tror på det här! Jag tror på Olli, Dahlen och alla andra. Det är ingen som vill losa en enda match av grabbarna och nu vilar vi lite och tar tag i det här, oavsett hur det sett ut ... | #Läs mer ·