SMÅLAND: tycker ändå arbetsinsatsen är bra ikväll, vi spelar smart. Däremot är det ju ett problem att vi inte kan göra mål, vi kunde ha haft 1-2 mål till med alla lägen vi fått. Boqvist är riktigt vass ikväll och Stene är ju som vanligt iskall.
SMÅLAND: Kanske bra att våra JVM pöjkar är borta så resten måste visa att dom också kan. Ser ju riktigt lovande ut. Kan de fortsätta så här och det inte blir ngt skit, så köper jag det även om det skulle råka bli förlust. Men vi kör naturligtvis för 3p. Härlig energi på junisarna, gäller bara att huvudet är med, kan bli lite virrigt annars. Riktigt illa att inte JP kunde nypa in friläget eller Boyce lyckades få in returen.
DJ Hemp: Flarran rinner lätt ikväll.. Gravölen står på kylning och 24 Timmar Carat ligger laddad i VHSen och en bal hushållspapper.. Blir dä vinst i EON ikväll!? Sker miraklet? Jag bedjar till Allah.. Ge oss FRIDEN och vinn för fan... SKÅL tamjefan. Snart kommer tomten..👍😊🍸
sargad: Kan Mora spela som mot BIK senast så kommer ni inte att gå några poäng. Håller med Helber att det var den bästa allsv matchen i år (åtminstone vad jag sett). Finns dock en risk att det kommer en reaktion så det blir säkert jämt som vanligt mellan dessa lag!?
Otto1: Har också på känn att unga grabbarna kommer göra en bra match i afton. Poäng? Mjau... det blir nog tufft men vi bör vara med och störa en bra bit in i matchen.
Heisenberg: Tror dom kommer bevisa att du har fel ikväll. Dom har gjort det väldigt bra i J20 och kommer in med bra självförtroende. Det betyder mycket. Blir spännande, helt klart.
LennartA: Bra?...den e ju heeeeeelt outstanding...rekommenderas varmt. 20:- per år i prenumeration så har grabbarna råd att underhålla den. Finns ingen annan app som bevakar och rapporterar resultat från i princip ALLA intressanta hockey- och fotbollsligor i hela europa inkl NHL förstås, och allt detta utan en tillstymmelse till reklam... Alla ni som inte provat Sportstats, gör det och bli 'hooked'
Skulle vara spännande att se Brattström i kassen. Hoppas Ohre är på topp ikväll,det lär behövas. Märkligt att vi inte har några lån i laget inför denna period. Även om det är bra att ge juniorer speltid men vi är faktiskt med och slåss om topp två och då måste vi visa större handlingskraft kan jag tycka. Bara hoppas på det bästa ikväll men jag har inte stora förväntningar,tyvärr.
Visst saknar vi vår bästa kedja, men samtidigt så kan det här vara något väldigt nyttigt för Timrå i det läge vi är i nu. Trenden måste brytas, och med 3 spelare bort och en juniskedja som kommer in och bara kör kan få en väldigt positiv effekt och locka med sig övriga kedjor. Full rulle i kväll, seger och tre poäng. Då får vi en väldigt bra start på den här perioden och visar att vi är med och hugger även utan vår magiska trio!
DJ Hemp: Du borde ju köra en annan app för resultaten än text-tv, SofaScore kör jag. Sen finns de appar som live beroende på när målen tickar in kan presentera exakt hur tabellen ser ut just då, saknar namn just nu på en sådan dock...
Det är roligt att starta trådar. I kväll är det dags igen. Även om jag själv inte har en realistisk chans att se matchen, så följer jag den med intresse via mobiltelefonens Text-TV. Vi måste fan börja vinna nu. Som vi gjorde i inledningen av serien. Men uppenbarligen kan man aldrig någonsin ta något för givet vad mina favoritlag anbelangar. Trots allt: Forza Timrå IK!