flaxx på 2-1 men där står 4 timrå spelare.. sitter de i huvet?..mål i baken..nu förlorar vi? igen 2 första perioder spelar vi bra kunde lika gärna stått 3 el 4. noll .. va händer i sista? vid 2-2...el 2-3...varför inte TIME OUT??
nila: på samma sätt var nog en förlust idag spiken i kistan för det här lagets mentala hälsa. NÄR kan Timrå vinna en hockeymatch? Man vinner inte ens när man spelar dominant i 55 minuter, hur ska man någonsin vinna en match? Det finns alltid tid kvar i matchen för att allt ska rämna. Det måste till förändringar och en riktig nystart, det här laget måste nollställas med en ny ledning, det är enda chansen att ta den smala möjligheten att rädda säsongen.
När om spelarna tar en till på målen i röven på video efter matchen skulle det vara trevligt att höra Löökes kommentar runt sitt egna agerande på deras 2-1 mål…
Han personifierar verkligen vad som är galet…
Han står och tittar på, tänker/känner sannolikt att -fan nu sitter den i arslet! Medan hans gubbe knackar in pucken i tom kasse.
Det måste vara vad Ante och Freddan lärt honom att göra… (ironi)
Det om något visar att det tränarna vill inte levereras…
Oliver Johansson var asbra det lilla han fick spela.
Han var riktigt fräck i anfallszonen trots att han nyss fått byta upp sig från moppebil…
Lodin var härlig med!
Jag uppskattar att Alvarez anstränger sig men jag anser fortfarande att han inte duger…
Erik Andersson är samma visa…
Men det hänger lite på vad dom kostar.
Är det billiga pjäser så är det som det är men något måste byggas om för det finns ingen i laget som tror på detta!
Per Svensson lyckas för att han tävlar med/mot sig själv.
Men det ser fan inte jättefint ut alltså…
Man finner sätt att torska på även när det är snudd på omöjligt…
297: stor risk för det. Därför absolut nödvändigt att rensa omedelbart...bort med Fredant, bort med dyra backar som är rundningsmärken, bort med ett gäng breddspelare som inte tillför något. Och gör det nu! Annars sticker sponsorer, publik och spelare. Men jag är skeptisk att något händer...
sargad: kan bara hålla med, en vinst idag hade kunnat gjort mkt mentalt, viktigt att vinna i lagsporter sjukt trist att de inte lyckades hålla ihop det, en sån här match ska de bara vinna!
Att vi spelade så pass bra idag kan vara det sämsta som kunde hända, nu kommer man ha mer tålamod. Vill fan ge mig själv en flatnäve som trodde vi skulle vinna efter 2 spelade perioder, naiv idiot man är.
All heder till klacken och supportrarna på plats! Sjunger hela matchen. Freddan och framför allt Ante K ska out nu. Spelmässigt gör vi en godkänd match idag men vi gör för många misstag. Försvarsspelet (Ante Ks ansvar) håller inte!
Vi har alltså lyckats förlora mot Linköping, Djurgården och Örebro hemma trots att inget av motståndarlagen varit bra.
Slutligen hade det varit viktigt med 2p idag bara för att få slut på förlustsviten - nu känns det som att den kan hålla på 10 omgångar till…
Rallarn: Era spelare förivrade sig. Ska man vinna måste man spela på topp i 60 minuter annars blir man straffade. Att era spelare sitter och skrattar är ett dåligt tecken, typ att de skyller ifrån sig att de gick bort sig och tror det handlade om otur eller liknande
Vad ska man säga? Ingen match är felfri för ett lag, och detta ger mig verkligen flashbacks till hur Ove Molin uttryckte sig efter att vi slog ut Karlskrona.
"Så mycket bättre hockey än så här kan vi inte spela, och vi vinner inte matchen."
Jag tror nog att vi i stort sett fick ut maximalt av våra spelare idag förutom att vi hade lite svårt att hitta nät.
Jag sa till farsan innan matchen idag att om det är förlust så bör det börja rulla lite huvuden för att försöka skaka liv i detta, men känslan efter är bara som att man sålt smöret och tappat pengarna.
Värva för helvete eller gör NÅGOT som får igång detta. Vi spelar så in i helvete bra idag större delen av matchen men våra spelare räcker helt enkelt inte till. Utan nya skallar in så kommer vi inte att ha något att spela för i mitten av November.
Nu ska jag, för en gångs skull efter en förlust, inte bryta ihop. Men, istället blicka framåt för nu är det svart på vitt att vår högstanivå är lägre än andra lags mellanmjölk/lägstanivå.
9386: Jag tror att vi ligger lika då ungefär. Jag brukar läsa om mål här inne och sedan se dem. Vi får röka fredspipa vid nästa vinst: snart i en ishall nära dig.
Andersson: Hanzl och Rattie kommer ge upp och börja maska med förhoppning om att bli utköpta, dom kan hitta ny klubb snabbare än Freddan kan stava till ”försvarsspel”. Skulle inte klandra dom, vem fan vill försöka agera hjälte i en klubb som drivs som en bastuklubb?
Bragd-Birger: Men uppförsbacken är mycket flackare än när vi spelade mot Örebro senast. Jag vill minnas att vi knappt fick låna pucken då. Nu dominerar vi. Fruktansvärt orättvist resultat. Nåja, vi knappar ju inte på Djurgården och Linköping. Spelar vi så här är det åtminstone match. Jag hoppas på Didde och en poängmakare till. Det ska gå!!
Herregud…….. 1-2 kom 44 sekunder innan periodpausen i andra… Vi har pp chanser… Vi vinner skotten överlägset.. 9:e raka torsken är ett faktum… Blir vi historiska… Nä det blir inte bättre än så här….
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!
men där står 4 timrå spelare..
sitter de i huvet?..mål i baken..nu förlorar vi? igen
2 första perioder spelar vi bra
kunde lika gärna stått 3 el 4. noll
.. va händer i sista?
vid 2-2...el 2-3...varför inte TIME OUT??