roger_sundsvall: Helt sjukt!! Det är över boys. Vi är fast förankrade i botten. Vilka vill vi möta i playout? DIF eller Malmö? Får man välja Halmstad Hammers? Ser jag Wedin i HV i höst kommer jag inte överleva.
pingvin: Vi ska nara vinna mot ett sånt här blekt Örebro ikväll. Både Malmö och Djurgården leder just nu. 5-0 till Malmö wtf?! Både Malmö och Djurgården visar bra form. Vill helst inte möta någon av dem
2-0 i 3e och det känns relativt säkert. Inget slarv och inget slappna av
Hahl Bundy 2.0: ja vi blir väl straffade snart men hittills tycker jag känslan är att Örebro hålls på utsidan och får ta ganska dåliga skott. Betydligt hetare chanser för oss men vi brukar ju behöva en uppsjö av chanser för att göra mål också.
pingvin: tänk om Lander hade kommit denna säsong och tagit Åbergs mille i ”kvar i SHL”-bonus istället. Då hade han säkert inte torskat så mycket på affären jämfört med vad han har i Schweiz idag och han hade kunnat bli hjälte. Helt övertygad om att vi hade hållit oss kvar med Lander i laget denna säsong.
roger_sundsvall: Hoppas Lander trivdes bra i Schweiz denna säsong. Han skulle varit tungan på vågen och hållit Timrå kvar i SHL. Men vad väger en hjälteroll i moderklubben mot schweizer franc? Dahlén skulle säkert gjort samma sak….
Dubbeld: Vad är det att vara less på? Säkert jättemånga som står där som gör det j för att dom inte har råd med sittplats varje match. Är väl en ganska stor prisskillnad om man går på många matcher. Alla har väl rätt att vara på ståplats, vare sig man sjunger eller inte, är väl kul ju fler som hakar på med sång.
Hahl Bundy 2.0: Jag tror också vi åker ur, det vore väldigt logiskt när vi dippar i slutet av serien medan våra konkurrenter snarare toppat formen. Jag tror det blir svårt att komma ikapp Malmö.
Men vi kan ju börja med att vinna denna match, snyggt blomman!
Hahl Bundy 2.0: Ja det känns som att ända chansen att undvika degraderingen är ingenmansland, som är orealistiskt pga av att vi vek ner oss när det gällde som mest.
Less på att folk står på västra stå och inte är med i klacken. Kul att när kameran pekar mot stå plats så ser man 30% som sjunger medans 70% står tyst och glor som Freddan i båset.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.