Villervalla: Det är totalt tandlöst offensivt. Innan man skiter ner sig fullständigt och överlämnar alla skott till backarna på blå så skapar vi två spelvändningar, en 4-2 och en 3-2 och i inget av anfallet har någon anfallare vettet att släpa och göra sig spelbar, man åker på linje.
Totalt antiklimax. IGEN. Dahlén? EP? Wedin? Sommarlov?
Bakom ryggen pass osv. Känns krystat fortsatt. Men vi hade samma tendens stundtals förra säsongen då spelarna ville spela snyggt och spela ut motståndarna, men åkte på baklängesmål istället.
Synct: Ja. Vi är rätt bra med hemåt än så länge och har inte alls släppt så många frilägen som jag trott. Vi har skapat en del 3-2 redan och borde nog lyckats gjort något mål om vi haft någon som kan göra mål.
10473: Fattar inte våra sk stjärnor hålker fortfarande hårt i klubborna. Spela ut och slappna av för fan! Örebro är inte så bra. Ser lite bättre ur de senaste bytena
Johannes Hedberg: Ett gäng flashiga namn är helt irrelevant om de inte presterar och producerar som lag. Det borde ju en Brynäsare veta bättre än de flesta.
bar mofftak: säger det redan nu för jag kommer säkert glömma bort det sen när man är förbannad men vad kan man egentligen förvänta sig när vi saknar första två centrarna?
Zäta75: Dukat upp för att se fucking-skate-finne-face hockey på tisdagskvällen men då det är Lena så ska jag titta på första avsnittet av Vänner tillhörande byxvarm öl. Lycka till ikväll.
Tom Topp: Nu är man nervös. Många svåra matcher efter denna så känns viktigt att vinna ikväll. Speciellt på hemmaplan. Sätt tonen från början och sätt chanserna framförallt
Vi behöver ett mål!