Zäta75: Kan också säga redan nu att EP och Dahlén inte ska spela med varandra. Precis som ifjol så är det alldeles för mjukt när dom båda är inne. Så fort vi får tillbaka en SHL respektabel centersida så är det bara att byta kedjor.
russkiy medved blyat: Det är med att släppa in ett tidigt mål i arslet och sedan inte göra några själv tycker jag inte verkar vara någon särskilt framgångsrik taktik. Jag tror Boyce gör första målet. Och andra. Han är mest påslagen av alla.
mikenomad: Jag håller med dig. Folk säger att det kan ta tid att få in det nya spelsystemet. Men det finns inget som säger att det kommer att fungera överhuvudtaget. Fortsätter det som nu går vi mot 5 raka förluster, minst. Och en kris.
Som vi behöver ett mål Inget självförtroende alls nu inget kuggar i
Zäta75: samma frågeställning för varje år. Vem ska göra målen? En rattie och laleggia hade inte skadat vid detta skede. Första passen från back upp till forwards är ju under all kritik
Zäta75: Vi behöver ett lag som kuggar i. Vet inte vad denna period skulle föreställa. Extrema problem med att komma samlat i anfallen. Utspridda och nervösa ser vi ut. Hållander? Dahlén? Pettersson?
Villervalla: Det är totalt tandlöst offensivt. Innan man skiter ner sig fullständigt och överlämnar alla skott till backarna på blå så skapar vi två spelvändningar, en 4-2 och en 3-2 och i inget av anfallet har någon anfallare vettet att släpa och göra sig spelbar, man åker på linje.
Totalt antiklimax. IGEN. Dahlén? EP? Wedin? Sommarlov?
Bakom ryggen pass osv. Känns krystat fortsatt. Men vi hade samma tendens stundtals förra säsongen då spelarna ville spela snyggt och spela ut motståndarna, men åkte på baklängesmål istället.
Synct: Ja. Vi är rätt bra med hemåt än så länge och har inte alls släppt så många frilägen som jag trott. Vi har skapat en del 3-2 redan och borde nog lyckats gjort något mål om vi haft någon som kan göra mål.
10473: Fattar inte våra sk stjärnor hålker fortfarande hårt i klubborna. Spela ut och slappna av för fan! Örebro är inte så bra. Ser lite bättre ur de senaste bytena
Johannes Hedberg: Ett gäng flashiga namn är helt irrelevant om de inte presterar och producerar som lag. Det borde ju en Brynäsare veta bättre än de flesta.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.