nila: På 10 skott så måste man knipa nått av dom kan jag tycka.
Om vi har så dålig backsida så vet jag inte vad kravet är. Släppa till 5 skott per match? (Givetvis håller jag med om att vi skulle behöva ett par backar för att öka kvaliten på backsidan)
TIK1928: helt rätt, den håller inte en hög nivå vilket spiller över på målvakterna som får mkt skit i onödan... Det som kommer göra att vi knappast blir ett topplag i år heller!
Sputnik1: Kapanen har en del kontrakt att fundera över. Tim Erixon ett exempel. Ser knappt ut att vilja spela pucken. Bara gröta nere i hörnen. Hoppas Kapanen gör en LaLeggia där.
nila: Nej så är det givetvis. Men hans siffror var väl sådär förra säsongen med. Skulle gärna få in en målis som är lite bättre än "jämnbra" trots allt.
Har alltid stått upp för JJ innan. Men börjar känna mig frågande om han har det där lilla extra i sig.
Sputnik1: trams, möjligen ett mål ska kunna räddas men börja spela riktigt försvarsspel så ordnar det sig nog, går bort sig pinsamt enkelt ibland! Och det räcker inte att spela med energi en period!?
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Wedda vi älskar dig
Men vi varvärda 3p