erathoo: Rögle spelar smart och aggressivt - de är på oss överallt hela tiden typ, vi får inga ytor. Rögles chanser är väl mest kontringar på våra misslyckade uppspel eller felpass.
erathoo: PP är totalt uselt idag - Rögle är duktiga utvisningsdödare. Men fan... Slarvigt spel och dåliga passningar. Men vi kämpar som satan, tror fortfarande på vinst.
250kg kärlek: Han gör inte mål så ofta, så det blev kanske ett rosa skimmer för ögonen på honom efter det som gjorde att han inte uppfattade allt klart.
Ambroo: Håller med dig. Dessutom kan man lugnt konstatera att det finns betydligt bättre intervjuoffer i Timrålaget än Axelsson. Hur han sedan tyckte att laget gjorde en bra första period övergår mitt förstånd.
falo: Ja den frågan ställer jag mig också. Solklart inne i målgården innan pucken kommer dit och tydlig störning av Backe. Dock var det ett jävla skitbyte fram dit så att det blev mål till slut var inte helt oväntat.
Annars ingen bra period. Mycket tappade puckar på fel ställen och energin dog efter RJ:s utvisning. Ser faktiskt lite nervöst ut på sina håll i laget. Läge för Sonny att styra upp i pausen.
Men kan det inte räcka med tur för det där grötgänget? Hur domartrion kan missa att det är offside i målgården är ju en gåta. Det kändes nästan som att TIK:arna inte ens brydde sig om att protestera med tanke på motståndet...
Allt kan bli bättre, framförallt PP, och kan vi bara utnyttja deras tjurrusningar så kommer vi att få ett antal 3 mot 2 och 2 mot 1.
nectis: De har nog inte tänt ljuset än, EON bedriver sparkampanj i just omkl.rummen. Se till att spöa alla Abbot's & Jönssar ikväll nu! Jag bävar redan för torsdags-drabbningen.
Blizzard: Det kanske redan har varit på tapeten, men Sonnenbergs uttalande angående att han trivs här med oss har jag inte hört av någon enda spelare sedan Manderville drog hemmåt.
Bagarn vill till HV, Pyrölä och MPS vill till VF. Vad är det som gör att så fort någon får en plats i landslaget får dom "storhetsvansinne" och då duger det inte att lira hos oss?
Hahl ville utvecklas för att komma närmare NHL, är han närmare Dallas idag än vad han var för exakt ett år sedan? Bara för att ta ett exempel.
nectis: Kan vara så att inte challe vill ha ut det flera timmar innan match...Han vägra ju prata taktik i SAIK för dom spela upp det på Jumbo tronen.......
Fy fan vad viktigt.