Redigerad kommentar
Huuuu, viktig match. Har alla kommit ihåg att tacka Modo ordentligt föresten? Eftersom de dumpat sin andre/tredjemålis hos Bobbarna kan Bobcats i sin tur låna ut sin förestmålvakt till oss för att vara jourhavande andremålis.
Min hopp och tro är att Rögle lagom till den här matchen kommer på att de i grunden faktiskt är ett uselt bortalag. Tror ni föresten att pressen på Kenny att dra på sig utrustningen igen ökat eller minskat sista dygnet....?
El Maco: Väldigt ovisst om det finns några kvarlevande Sundsvallsfans att trashtalka. Vi bör höra oss för med en expert och konferera med Moverare som är det enda beviset på artens överlevnad om lag längre ned i näringskedjan uttrycker samma mindervärdeskomplex även om jag tvivlar.
Undra om vi får se succékedjan "Starkov o Måns" ihop ikväll. Känns verkligen helt rätt att matcha dessa i såväl Boxplay som PP, de besitter verkligen de kvaliter man behöver för ett lyckat BP.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
En sittplats över till kvällens match. Bästa plats, ovanför speakerbåset. Kan hämtas utanför hallen då jag befinner mig på arenan från klockan 17.
Mejla mig.
Olle: Vi vann två hemmamatcher mot dem förra säsongen.
Här försökte jag två gånger länka till Hockeyligans estats utan att lyckas?
Redigerad kommentar
Olle: Med tanke på de senaste vinsterna på hemmaplan så hade jag trott på poäng. MEN med tanke på skadeläget och Timrås förmåga att vinna 6-oängsmatcherna så talar det för Rögleseger. Lägg också till som du nämner att Timrå haft svårt för Rögle här hemma. Tror tyvärr Rögle vinner, rejält dessutom.
ev. Segerrecept för Timrå är väl att inte ta ledningen med 2-0 typ.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Urladdningen mot Färjestad lovar gott för dom så det vill till att vara på tå redan från början.
Ser början ut som idag kommer vi inte att hinna kvittera inom sinom tid och då är krisen ett faktum på riktigt.
Vi se att challe & Nygge tar en rekordelig funderare på hur man ska formera laget.
Jag tänker inte ge mig in i polimik om detta utan detta blir en ödesmatch för dessa herrar och lite också för Linkan.
Nu ser vi framåt till på torsdag och ser till att hjälpa Timrå till vinst mot, nästan ullareds pojakarna.