TIK-Lund: Jodå, 3-3 målet var ju ett klockrent exempel. Förlorar tek i egen zon och direkt ställer Berglund och Rensfeldt upp sig i nån slags BP-posering istället för att åtminstone en går på. Några sekunder senare satt pucken i nätet.
bar mofftak: Vissa räcker inte till i match efter match, skulle jag säga. Det är det som är problemet. Vi har inte bredden och rutinen. Inte en chans att våra orutinerade spelare kan spela på topp i SHL en hel säsong. Men även i en sån här skitmatch så kämpar dom. För varandra och för laget. Det kan vara nog så viktigt.
Är det bara jag som upplever att vi ställer upp i BP så fort motståndarna kommer in i offensiv zon? Känns som att vi får väldigt många mål på oss från backplats/styrningar framför mål
Helt sjukt att en sån här skitinsats slutar med två poäng. Uselt, uslare, Timrå.
Men, Wedin. Ser sjukt bra ut. Målen är en sak, men hans driv, vilja och styrka...5+.
Nu måste fler haka på. Gallo? Ohlsson? Guter? Rensfeldt? Hållander?
Lär bli en hårsträckare från Freddan efter det här...och ett antal videotittar. Så här får det inte se ut. Rus-press från Rögle i tre byten, sen föll Timrå ihop.
Och backarna...jeeez. Det här funkade inte. Kinnvall gör sin absolut sämsta match. Janne kom, tacklades och gick. Hardegård/Drugge var helt borta.
Osv. Tack Wedin för två pinnar! Med lagkamrater hade det blivit tre!
Raggaren Putte: Kan det bli bättre? NHL-Wedin och assist från eleganten från Korsträsk!! Lyssnar på webbradion nu. Hörde jag namnet Widing.. Spelar Juha fortfarande, för Daniel har väl slutat?
sargad: Finnen skadad direkt ge me fan på han hade någon skada innan som Timrå inte visste om mörka den. Märkligt annars att inte någon annan klubb taget han tidigare bara att söka någon ny igen då
Modano: Nu jädrar får vi marinerar vi oss i Lill-Kentas mantra: ödmjukhet, noggrannhet och äcklig disciplin. Kanske viktigaste matchen hittills denna säsong. Kanske en fingervisning åt vilket håll det bär av?
297: Japp dags och gå ne på 3 kedjor nu bänka Agera Freddan två klara är Drugge Berglund som inte hänger med . Sätt Wedin i en bättre omgiven som han verkligen förtjärnar
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!