Man vet att laget mår bra och att spelet börja sitta när det inte spelar någon avgörande roll vilka som är på isen. Har sagt det förr och det tåls att upprepas, våra grinders, powerforwards eller "rastavbytare" levererar fan i mej bäst.
Woody: Och som Lander steppat upp från att faktiskt har varit lite ifrågasatt. Men det var nog lite som jag sa, han behövde en anpassningsperiod från att faktiskt varit ifrån SHL/Eliteseriespel i typ 12 år.
Andersson: Gud, som man älskar Landers fighting face. Han är där hela tiden efter tekning. Snart kommer det en crosschecking. Hans betydelse kan inte överskattas.
Förutom matchen mot Örebro, finns de nån statistik över om Timrå är bäst i andra perioden? Samma idag som mot hugg och slå Luleå. Och sorry för många inlägg men de är sällan jag sitter med telefonen när jag ser på hockey.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·