Ante blev straffad med hela 17000 grund av Färjestad matchen. Men.. han kommer inte betala den och samtidigt blivit lovad att Claesson kommer inte mer döma Timrås matcher den här säsongen.
Otto1: Hehe det är samma som jag har kontakt med. Har exakt samma svar på mitt PM. 😁
Har ju spelat med honom en del NHL på playstation för nått år sen och vet han är lite extra svag för Dahlén tack vare hans klubbhjärta och har åkt till matcher i Timrå i HA för det faktiskt. 🙂
Han har varit på nån match i SHL i NHC med. Stötte på honom i Linköping senast med. 😊👍
Tigerhjärta: Är det ett foto-montage-sabotage? Eller har Hannes o Panu samma föräldrar efternamnen till trots?
Kan vi visa något i stil med inställningen i lördags även i kväll är jag nöjd. Oavsett poäng. Med den inställningen vinner laget alltid... ...fans alltså.
Jag har potentiellt en logebiljett över ikväll. Någon som är sugen? Vi är 3 roliga grabbar, två är mest där för ölen och jag är ofta rätt arg under match men väldigt trevlig bortsett från det. Har fått 7st nej, och inget svar från de två sista jag frågat. Trist om den brinner inne.
Edit: Medan jag håller på att skriva får jag en notis på Messenger där en ville haka.. Sorry för onödig post! Hur fan raderar man ett inlägg?
Labban: Känns fortfarande konstigt eller "fel" att man inte mönstrar #54 tillsammans med #14 och #51, iallafall i spel 5 mot 5. Nu såg det spelmässigt väldigt bra ut senast (i matchen med slutresultatet som ingen vill acceptera). Rögle ikväll. Tuffa papper det också. Poängen ser på förhand ut att kunna väga tungt på det psykologiska planet. Kommer Timrå upp i samma nivå som sist kan det lukta poäng. Seger med 3-2 där segermålet görs i förlängningen?
Rip Kirby: Många har ju efterfrågat att splitta 54 och 14, dessutom såg det ok ut senast som du var inne på. Tycker man gör rätt i att köra på och se om det är något hållbart i längden. På försäsongen verkade EP/Lander/Halloran ha rätt bra kemi så det borde ju kunna funka även i den kedjan.
Vi slapp tydligen avstängning på Svensson iallafall och det tyder väl på att även den 5:an var felbedömd!🤢 Klen tröst vart fan tog våra poäng vägen!? Skulle ju ha vart 3, inte 1!🤢
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen