Barkborren: Sluta fåna dig, skrevs inget om att vi skulle vara Sveriges bästa lag här då. Du försöker påvisa nåt som inte finns, tvärtom luftades samma tankar även då om än inte lika unisont
mikenomad: Tycker publiken borde bua ut laget i periodpaus så man visar spelarna vilka som är deras chef och vilka som betalar deras löner. Hint: det är inte ante karlsson.
Olle: Vad sägs om att spela sig till ett anfall en gång? Det är bara dumpa puck och sen ligga för långt ifrån för att kunna checka fast. Det här håller inte.
Synct: haha hur fan tänker man. Elitlicensen hotad. Blir fler å fler tomma stolar på läktaren. Men de överbetalda spelarna får fortsätta å fara omkring som ballerinor. Ställ lite krav ställ de på sidan billigare spelare finns som garanterat skulle kämpa mer...
Bedrövlig förlora allt fysiskt spel borde vart 5-1till Rögle jävla glida lag alla vet hur man ska slå Timrå stenhårt fysiskt spel i egen zon så blir de fast svaga mjuka
Greven: Jag tror inte ens det beror på brist på hjärta. Det finns INGEN struktur. Noll. Nada. Icing i panik så fort ett lag sätter press på oss. Något måste hända.
Ojh-Ajh: Var är grundspelet? Var är strukturen? Var är positionsspelet? Var är individuella skickligheten? Var är markeringsspelet? Var är jävlar anamma? Var är Timrå IK? Vär är Ante Karlsson?
Vårt största hopp nu är att Rögle gör 3-1 inför sista och drar av på takten. Det här är nog det värsta jag har sett på hemmaplan den här säsongen. Vi är ju inte med i matchen ö h t.
Hahl Bundy 2.0: Jag skulle kalla den här matchen för en jävla katastrof. Vi är långt efter Rögle, ständigt steget efter, ständigt på mellanhand. Det känns fan som Grums mot Toronto.
Rekord i shls historia?