Nisse1: Har hört väldigt mycket konstigt om hans tidigare insatser som chef. Maken till mer tafatt chef får man leta länge efter, tragiskt! Har oerhört svårt att se att han kommer stanna efter denna säsong.
neutral: För att Rögle går in i försvar-mode. Vi blir inte bättre av egen vilja Idag. Rögle som backar hem och ger oss utrymme. För övrigt måste klubben agera nu. Detta är påväg att braka åt helvete. Århundradets fiasko. Klubben får stå till svars, annars kommer dom få ett helvete.
Tallnäs: Alltså om det stämmer det som jag och många har fått uppgifter om att Ante har tappat omklädningsrummet måste han ju bara bort så fort som möjligt. Har ingen anledning att betvivla dessa uppgifter.
Vi kommer att rasa som en sten i tabellen
Känner för att ta ett break från forumet liksom empa. Detta tar för mycket tid och energi i förhållande till vad man får tillbaka. Publiken kommer väldigt snart att börja svika också om detta fortsätter
Jari Kapanen: Håller med. Rättvist att vi tappade det på slutet med tanke på spelet. Ens en poäng hade varit ett stort rån.
Dock håller jag inte med om Hanzl. Han gör mycket kreativt hela tiden och är den som ger oss en chans på slutet som vi inte förvaltar. Kanske bjuder på en och annan kontring, men inget allvarligt. Ingen skugga över honom.
ST har ju tappat allt. Hyllade nyss Hartmann att han går till jobbet varje dag och spelar tufft och hårt osv. Killen hade inte en tackling före landslagspelet (blivit bättre efter det ska sägas).
empa11: Som jag sa tidigare. TIK spelar bra med underläge och 1 minut kvar och jagar kvittering. Var är den inställningen resten av matcherna? Det finns ju där så för i helvete plocka fram det i tid.
Andersson: Ja tamefan, man buar ut dom så att dom skäms som hundar. Det ska eka ut i alla tv-apparater och stugor där resten av alla uppdragsgivare till dom här bortskämda lata spelarna sitter. Det ska buas så att det inte finns en sportjournalist som inte ställer frågan.
Att spelarna skulle åka runt och hänga med huvudet bara för att ante inte får förlängt, att han inte bidrar med energi, att styrelsen inte ersatt honom? Hur jävla mycket har fötterna lämnat jorden på spelarna då? Vilka tror man att man spelar för?
Bortskämda miljonärer. Men alla blåställ på läktarna ska komma tillbaka igen och igen för att hålla ekonomin flytande så att dom här miljonärerna kan glida runt en säsong till? Det är SJUKT.
Bragd-Birger: Håller med. Fanns bara en enda behållning av matchen. Det var när Mieho täckte ett skott med foten i tredje perioden och skrek "Vitto!" så det ekade i en, med all rätt, tom Sca Arenan.
Alla kan avgå. Då menar jag Sparka ALLA. Pojklagspelare, damspelare, styrelse, funktionärer, speaker, kocken, städ, kameraman, press, marknadsavdelning, korvkokarna, vaktmästarna, ismaskinen, borrmaskinen, målburarna, röda linjen, reklamen, plexiglas, Johanssons vita plock, leasingbilarna, tvättstugan, skridskoslipen, hörnsoffan, isbadet, bussen, busschauffören, pucken, varmvattnet, bastun, den fula blå konturen på Timråtröjan, souvenirer, gasolen, högtalaren.
Banal: Undrar när klubbchefen ska visa sig nästa gång, han är lika anonym som våra super stjärnor! Som sagt...Lägg korten på bordet innan det är för sent.
Mirakulöst hade vi chansen på poäng i slutskedet, men i ärlighetens namn förtjänade vi det inte.
Vi är väl inte bättre än så här just nu, kan inte skylla på otur när man är totalt utspelade. Vårt läge liknar Luleås o lyckligtvis har vi några poäng mer.
En kapten som borde spela i en 4:e lina, Hållander vad bidrar han med? Hanzl en skugga senaste tiden, backsidan kan vara top 3 i botten. Målvakterna släpper in lätta mål ja listan kan göras lång.
Olle: men sen ta ST de törs ju inte skriva ett enda kritiskt inslag om hur det ser ut . Hållandes dahlen lander Pettersson verkar få underprestera varje kväll. I andra klubbar då får man utstå kritik när man inte leverera. Men våra spelare de stryks medhårs hela tiden.
Bragd-Birger: NU MÅSTE NÅGOT HÄNDA! DETTA ÄR UNDER ALL KRITIK NI PISSAR PÅ KLUBBMÄRKET IDAG TIMRÅS SPELARE. ANTE MÅSTE NOG GÅ TYVÄRR, FINNS INGEN ANNAN LÖSNING, HAN HAR TAPPAT OMKLÄDNINGSRUMMET. FORTSÄTTER DETTA ÄR VI SNART PÅ KVALPLATS BARA 7 POÄNG NER TILL RÖGLE NU VI KÄR FÖRLORA PÅ TORSDAG OCH LÖRDAG OCKSÅ RÖGLE BORTA FÄRJESTAD HEMMA.
Sparka vem ni vill. Jag går inte en match till om det ska se ut så här.
Har styrt livet senaste veckorna för att kunna se 3 hemmatorsk live. Den ena torsken såg jag i soffan.
Idag stressa jag hem från barnakuten för att hinna ut. Låter allvarligare än det var, men fortfarande. Man lägger sin jävla själ i detta. Och nu nåddes bristningsgränsen. 0 skott i andra. Efter 3 raka hemmaplump.
Sug arsle allihopa. Jag förväntar mig inte mycket, men det lilla jag förväntade mig spottade ni på idag. Jag fattar att serien är jämn, men när vi knappt har 3 riktiga anfall efter 2 perioder, mot laget strax ovanför strecket, inför en redan härdad hemmapublik, då ska man ha sån kavalkad av skit
Tar med detta en paus härifrån med. Potentiellt ett hejdå för säsongen. Denna lägstanivå/vilja är ovärdig min tid.
The great one: vi skulle ta kliv och etablera oss som (minst) ett mittenlag i år med ante karlsson och hemvändarna men vi uppträder fortfarande som en jävla bonnklubb. Den här säsongen, om vi klarar oss kvar är ett förlorat år.
Vad säger dom i styrelsen när dom ser intervju efter intervju med ante där han bara står och totalt skiter i ALLT?
Fråga, ska verkligen Erixon gå ut mot skytten så långt där när Hartman är på väg dit? Ska inte Erixon hålla koll framför kassen? Svensson täcker ju Tambellini, vilket han måste, så ...?
Men det var ju kul att se ett lag som jublade över en seger iaf! Nä det här är så jävla oproffisionellt så jag vette fan! Bortskämda jävlar, från Ante och neråt!!!
Vi är tyvärr inte SHL-mässiga just nu. Det krävs nog ett tränarbyte, alt att man spelar bara på bortaplan för så här får det inte se ut. Nu får det vara nog.
Woody: Ante uppgiven i intervjun. 4a raka förluster hemma nu och katastrofspel
Didde snart tillbaka säger Ante. Wedin och Andersson inte med ner till Ängelholm heller
Det blir storstryk för oss på torsdag och lördag. Ante bör enledigas för nu är det sp mycket negativ energi. Enda sättet att vända det annars är vi snart på kvalplats. Bråda dagar för Kapanen nu.
Med den svaga formkurva vi har just nu kan det här bli riktigt obehagligt när allt ska summeras. Den sämsta match jag sett laget göra sedan återkomsten.
Zäta75: uppträder de såhär lojt match efter match, och i synnerhet denna, är det bara pinsamt! Visa åtminstone vilja och inställning, förlora kan man alltid göra men det ska inte se ut såhär! De har iaf lyckats få mig att tappa intresset, självplågeri att beskåda detta!
bar mofftak: Det finns inte en enda spelare i det här laget som spelar för emblemet på bröstet, det finns inte en enda spelare som spelar för fansen på läktaren.
Fyra raka torsk hemma men på läktaren så applåderar man ändå. Vi får väl vad vi förtjänar.
Zäta75: En gång, bara en gång, kan vi väl också göra ett mål när vi tar ut målvakten och det är 10 sekunder kvar. Det händer då och då när vi leder. Vilken jävla katastrof till match. Någonting är jävligt fel.