Otroligt skön seger denna afton. Mycket smart av olli att ”dra tillbaka” in your face hockey och köra lite mer tråkigare hockey. Bådar riktigt gott med tanke på detta hårda matchande början av säsongen. Mot leksand vill jag dock gärna se lite mer av in your face, där tror jag spelidén kommer sitta perfekt.
Som jag alltid säger, vinna hemma ta poäng borta. Sen är vi topp 6
Detta svar trodde man inte att vi hade ändå efter debaclet mot FBK. Det blev dubbel revansch idag. Samtliga kuggar ju i och nya kedjorna formidabelt komponerade. Sedan att Boyce får hänga 4-0 i tom kasse var ju ytterst välförtjänt. Dahléns kanske bästa match över hela banan även. Sedan Hållander på det, MVP i ligan med detta spelet.
kulltorp: Jamendåså, då har man bjudit familjen på hockey. Sammanfattningsvis: Frun undrade efter 1:a perioden varför 29:an var bättre än alla andra på plan. Efter matchen köpte vi en korv för 10kr av Wedin som redan bytt om. Jaja, det här blir en bra kväll känner jag
Smokey: VILKEN HÄRLIG SEEEEGERRR O ETT JÄVLA LYFT FÖR HELA LAGET ELLER HUR ALLA TREVLIGA TIMRÅITER O DA'N SÅTEN YEEEZZZZZZ FÖR BOYCE NJUT AV DETTA!!!!!💪💪🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Sputnik1: Spelar vi så här då kommer många lag att få lite problem om alla gör sitt jobb vill säga 😎 jag tror att alla i laget har förstått vad som gäller i fortsättningen!!!!💪💪👍
Erre92: Hoppas innerligt det inte är nån värre skada för Nässén. Det sista vi har råd med är ju skada på backsidan i dagsläget. Speciellt på en som är förväntat att bära lite minuter.
Vargher85: Instämmer. Vi har ärligt talat inte blivit jättehårt prövade av ett rätt blekt Rögle heller. Lite förståeligt med tanke på deras skadeläge iofs.
Men dom här matcherna skall ju vinnas också. Inte varit en garanti alla gånger senaste säsongerna..
neutral: Fortsatt nöjd, men alltjämt oroad över backsidan. Hade Timrå och Rögle bytt backsida i den här matchen hade det blivit riktigt otäckt för Rögles del.
Med det sagt gäller inte kritiken alla Timråbackar, men det skulle behöva ske förändringar. Önskar högre puckskicklighet.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!