Kattgubben: Några simpla burop hade inte skadat. Att skrika "visa hjärta" när det står 1-5 känns meningslöst. Det skulle man ha skrikit när det stod 1-2 och vändningen var fulländad.
Vem var det som skulle kliva in på Linkans kontor och skita på hans skrivbord? Jag undrar förresten om de har skrivbord i de där barackerna... Förmodligen så använder han sig av skurhinken i städskrubben!
Smokey: Men knappast hans fel. Spelarna pissar ju i princip på sin egen målvakt rakt i nyllet genom sitt uppträdande. Man blir så jävla förbannad av att se något dylikt.
SAIK har torsk, torsk, Sudden vinst, så kommer dom till timrå och leker sönder sista 2 perioderna. Själklart förlorar AIK bara för vi gör det, kul att något bottenlag torskar när vi vinner -.-
Snälla Kolan! Släng hanskarna och ge dig på en fyra fem SAIK:are. Veva vilt och ta en tre fyra matchers avstängning. Troligtvis det bästa du kan göra för Timrå på länge...
Om Perra vore dirigent, då skulle orkestern sluta låta.
Bragd-Birger: Det kan man se fram emot. Vad gäller ES så återstår det väl bara att hoppas på att Modo missar slutspel så att dom går så dåligt ekonomiskt som möjligt.
Kolan inne på en till. Karln kan inte bli bänkad. Det är magiskt. Nu säger jag godnatt. Tack för idag alla utom Kolan, du kan dra åt helvete! Eller ja, det är fler som kan. Men Kolan har kunnat dra åt helvete ett bra tag nu.
När kolan gör idiotpasset så det blir 1-3 blir Perra riktigt arg, men sen då, Nä han kör på som vanligt och kastar in tjockisen igen. Vet han avt bänkning är, eller kan han bara skicka ut spelare till omklädningsrummet och sedan kicka dom............
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Men dra åt helvete!