mikenomad: ja hörde du när han sa att Axelsson har ett LITET friläge hur man nu kan ha det...sedan tystnad i en halv sekund sedan utbrister han med DET ÄR MÅL.
Sedan slog han på musiken mitt i en mening när han rundade av den andra perioden....
Axelsson var ju het på försäsongen men när ES väl startade var det stolpen han träffade, så han svalnade rätt snabbt. Roligt att han verkar vara på gång.
fighter: Och Jonasson verkar kallsvettas och liiiiiida nåt oerhört över att SAIK inte får utdelning på sina målchanser och att Timrå har en 2-0-ledning!
RocknRolf2: Nu tar vi hem det här annars blir ruskigt förbannad! Finns inte på kartan att vi skall tappa 2-0 på hemmais mot ett skitlag som Skellefteå.
Theo: P-A Lundström måste ha ett extremt ont öga till Timrå. Spelar alltid fult mot oss oavsett vilken klubbtillhörighet han har. Skönt att han blev bortplockad omedelbart.
fighter: Låt oss nu få slippa ett sömnpiller i den andra akten. Vi får absolut inte slappna av nu och tro att det här skall gå utav sig självt. Vi måste fortsätta med vårt adelsmärke, skridskoåkningen och nöta, nöta, nöta ända in i kaklet.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!