Hahl Bundy: Jag tycker att man ska beklaga att han inte spelar. Nu får ju inte den gode Eriksson ens en chans att rädda livet på någon stackars timråit, han brukar ju vara bra på såna saker.
T T: "- Nu kommer ännu en munsbit att hugga tag i, kommenterar Forsberg. Det lär bli en fartfylld match, med två lag som vill mycket. Jag väntar mig ett snabbt spel med mycket tacklingar."
Ser mer uttalande som en bra match, bra utmaning etc inte direkt så han säger att vi bara är en munsbit.
Efter förlusten mot Djurgården skall vi nu mobilisera för seger mot SAIK på torsdag. Corso verkar ju spelsugen och på det stora hela så var inte matchen mot DIF alltför dålig. Nu laddar vi för hemmamatch och förhoppningsvis släpper abstinensen när vi äntligen får se hockey live igen.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·