Jack Daniels: Är det inte dags att tala om hur det är med ALLT i Timrå,så att vi fans vet om vi ska bry oss något mer före kvalet, undrar om dom vill ha någon publik på sin matcher framöver .
Kan dom inte lämna walkover rästen av matcherna och träna , så att spelarna har lite självförtroende kvar.
Snart orkar man inte bry sig.
superfalle:
Nu mötte ni seriens bästa lag, samtidigt som motivationen hos er knappast är på topp. Lägg därtill att ni har haft stora skadebekymmer. Hur spelet ser ut just nu skulle jag inte oroa mig alltför mycket över.
Ifjol hade MoDo ett lag som på pappret skulle ha gått till slutspel, men ändå var det på håret att vi åkte ur Elitserien. Anders Eriksson i Växjö, som var kung i Kvalserien, har gjort 5 poäng i år.
Jag är övertygad om att spelare som Friberg och Bremberg kommer kunna ösa in poäng i Kvalserien. Timrå kommer inte behöva stå ut med den enorma press som MoDo hade i följd, utan den kommer snarare läggas på lag som Örebro (och kanske Linköping?!). Det är ovisst hur det går, men jag tror inte att fler nyförvärv nödvändigtvis skulle öka era chanser till överlevnad.
Försök ha lite is i magen i några veckor och kom sedan tillbaka till de sista matcherna och ge Timrå ett mäktigt stöd då.
Paddan:
Egentligen spelar det väl ingen roll hur går för Timrå NU? De kan styrketräna fritt utan att oroa sig för att bli nedtränade inför viktiga matcher. Om de kommer 20 eller 30 poäng efter spelar ju ingen roll.
Jag förstår egentligen inte hur supportrarna kan bli ledsna över att förlora mot Skellefteå. Det är ju redan kört. Ledningen inser det, tränarna inser det och spelarna inser det. Det viktiga är att få igång ett bra spel i de fem sista matcherna före Kvalserien så att de kan gå in i den med en bra trend. Hur det går nog är fullständigt irrelevant.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Absolut, tack för tipset! :-)
Men jag fortsätter inte där heller, jag går tillbaka till lumberjacks forum som är aningen mer intressant faktiskt.
Allt gott och lycka till!
Skalman: No offense, men jag tror att du och Dumbo har ytterligare ett gemensamt intresse. Det intresset har också en skriv-sida. Vad tror ni om att fortsätta där?
*Tips från coachen*
NuMo: Där prickade du väl in det jag menade tidigare..
För du är väl inte medlem i lumberjacks?
Åh, herregud. Och så tyckte man att det var låg nivå på isen.
Numo: Du diskuterar med jävligt förtvivlade människor, sittandes på en stol av förnöjsamhet. Om du har någon känsla för stil vet du vad du borde göra.
I övrigt: hockey är en skitsport!
haggen: Jag tycker liksom inget speciellt om Timrå, jag känner väldigt många timråsupportrar, men i slutändan handlar det om laget före jaget.
Håller man på ett lag så behöver man väl f-n inte håna det andra lagets supportrar när det går dåligt. Jag själv blev också hånad av bl.a. timrå-supportrar när vi var i kvalserien ifjol (IRL),
Men vad gör det, det här med internet, msn, facebook, twitter och forum gör ju att människor allmänt ger sig ut på någon form av förskole-mobbnings-aktiviteter
Olle:
Hur många gånger ska han behöva säga att hans pappa och mamma är från Timrå!
73Sjöbba: haha! ett uppenbarligt misstag som jag bad om ursäkt för. kläng det fast vid det du, din idiot. (Oj, vad gjorde jag nu? Anpassade mig till denna gästboks sätt att tilltala folk. )
Vilket råkade föra mig till olämpligheten att barn läser här.
Redigerad kommentar
superfalle:
För övrigt var det ett gäng Timråsupportrar som åkte till övik till match 10 i kvalserien
Undra om de kommer modo - folk hit ?
Redigerad kommentar
NuMo:
"Du är uppenbarligen på rätt väg. Låt honom inte läsa tikarnas gb på HS."
Du är ju här och förpestar denna GB. Du börjar provocera med ett: "-oops, jag råkade skriva i fel GB"
Du är så jävla medveten om vad du gör och sedan försöker skylla ifrån dig.
Osypatisk, smaklös och en jävla pissmyra är vad du är.
Redigerad kommentar
haggen: Tack för det, men tyvärr är jag mest troligt sämre än många av mina övriga supporter-kollegor som skriver här.
Jag känner nämilgen inte att vi skulle behöva Timrå i elitserien. Jag skiter fullständigt i vilket lag som Modo möter i elitserien, så länge vi vinner.
Däremot önskar jag att alla supportrar får känna glädje och lycka över att hålla på sitt hjärtelag.
Men framförallt så önskar jag att alla kan ge f-n i att skriva till sina gelikar hos motståndarsupportrar när det går dåligt.
spud: Kul inlägg. Det som hände var att timråfansen växte upp lite och slutade hänga i er bok. Det DU gör just nu är ju samma sak som du alltid gör, dvs. du kommer hit och hånar innan den fete damen sjungit och sen får du äta upp dina ord i slutänden. DET är anledningen till att modofansen slutade hänga här ett tag.
I år verkar det vara lite väl sent för en sen come back men då kan du väl åtminstone försöka hålla lite klass på dina hån. Våga kliva ur din bekväma "tonårsbox"!
Olle: Jag menar inte att vara försvarsadvokat för spud. Du har ju 100-0 på honom, men det verkar som att du är illa påläst.
Vad är det här då?
"I mina ögon har schremp varit dålig idag. Vet inte hur många pass han satt på bladet. Alldeles för få iaf. Men fina dribblingar men inget resultat."
Vill du har fler exempel, jag har massor, vi kan ta alla ikväll ifall du ber om det?
haggen: För ett år sedan, då spöade vi skiten ur er i EON. När vi här på HS raljerade om ert hockeylag var det någon som bad om vapenvila för ett slag.
Något som jag och många med mig tog fasta på. Skrev inte här under en rätt lång period. Dessvärre spelade MODO genomuselt under denna period och hur tabellen slutade ifjol vet ni. Lagomt till KS tycktes er vapenvila ha slutat för då var det läge för er att raljera över oss. Rätt avancerat dessutom.
Men nu ligger ni där i skiten igen, och pratar om ödmjukhet. Något ni inte visade ifjol för 5 sekunder. Så glöm att ni ska få några sympatier denna vår, jag ska gnugga ert fiasko i era ansikten värre än vad ni själva gör.