"– Vi gjorde en ganska bra bortamatch. Timrå jobbade bra och jag tycker att många underskattar dem. Vi gör det inte, men många tror nog att på grund av fjolåret så ska de vara dåliga. Jag tror att de kommer komma mycket högre i tabellen än folk tror. De vågar spela hockey, säger Forsberg."
Alltså det är så j-a skönt att läsa såna här artiklar. Det har man inte varit bortskämd med de senaste åren. Timrå-hjärtat har fått liv på nytt, jag känner hopp.
fredriko74: Claude Giroux kan va aktuell oxå. :P
Det sjuka e ju iofs att han skule kunna vara det då han har 1 år på kontraktet bara och mindre lön än tex Zäta så försäkringen borde knappast va i närheten :-P
AGERA NUBBEN!!
Trevliga poäng, och så bara toksusade vi förbi AIK i publikligan upp på en tiondeplats. Ska vi säga över femtusen mot Luleå så tar vi in på Växjö på niondeplatsen?
Blizzard: Det är ju så patetiskt att man försöker ge sken av att man ersätter en spelare som hör hemma på europas bakgård med en "likvärdig" spelare...som hör hemma i NHL. Hyckleri!
Modo har redan slagit in dörren så jag förstår inte varför Frölunda försöker smyga in genom fönstret. "fusket" är redan igång, nu är det bara att fylla på. Jag föreslår att vi "ersätter" Lindqvist snabbt och sen kan vi lika gärna ersätta stackars Stenqvist också. Heeeeelt enligt hockeyligans principer.
Kanske Molinder ställer upp på att slå sig själv med hammaren över tummen så att vi kan göra plats åt Hossa också?
Per HApps: "Vi har intensivt sökt efter en center med samma kapacitet som Mathis. Den här tiden, mitt under brinnande säsong, finns ett begränsat antal spelare tillgängliga på marknaden, därför har vi fått vidga vårt sökområde på det här sättet"
Jojo, 32P på 60 AHL matcher och 41P på 55 ES maycher är ju lika som Matt's två senaste år, not!
Matt. 67P 80 NHL matcher. 28P 58NHL matcher.
Per HApps:
Dags för Helber att plocka fram sobrilkartan?