mikenomad: Jag håller på att bryta den här kärleken. Den är inte besvarad.
Får jag några tecken i rätt riktning så kanske man beter sig som en nyförälskad idiot igen. För idioter är vi som tror på den här lögnaktiga kärleken som bara kan bedra en.
Jag har ett liv nu. Där ingår inte hockey o allra minst Timrå IK.
Gott nytt år? In my ass! Ännu ett ett skitår är i antågande.
Lägg ner Gott Nytt År snacket det finns inga Goda År.
Tjingeling!
250kg kärlek: Matchens behållning: Anton Wedin! Katastrofen: Chrippe! Han måste bänkas!
lincoln: Jahaja, är det så illa nu att min HS-signatur är signifikativ för hela föreningen? Illa. Apropå KS, som kommer rusande mot oss i expressfart nu, kan ledningen och spelarna underkasta sig samma disciplin igen. Då finns fortfarnade en viss chans. Här gäller det för tränartrojkan, Nubben och Tommy att trycka på samma knappar igen. Måtte det gå. Det jävliga i denna kråksång är att en upprepning av 2012's KS-insats kanske inte räcker i KS 2013, nödens år.
Jahopp...
faan va trevligt att anton wedin spelar i timrå ik!
utan honom känns det som om det inte finns mycket att vara glad över efter den här matchen.
en ny ung anton som tänker kasta upp laget på sina axlar o släpa skiten framåt?
jaja snart är det en ny match.
måste dock erkänna att jag inte känner någon riktig hetta inför matcherna längre precis...
bättre ikväll= wedin persson och stundtals Hedström
mindre bra ikväll. hedman hagos o chrippe.
typiskt ikväll = Bäckström kan gå fram o dra till ett skott men backar hem o tacklar en saikare isst. Prioritera vad när man ligger under?
Blizzard | Svara | Gilla +3 | ![]() |
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timråit H-sand: Har inte "Crippe"blivit bänkad tidigare så blir han inte det denna säs. heller
Redigerad kommentar
Mäster T:Har Ni glömt/förträngt att det är match IDAG? Nu gör vi så, att vi slår ett AIK, o ni slår ett annat AIK - deal? Hela Ylän dryper av slagna AIKn!
Se upp Härnösand!!
Mäster T:Kanske ska byta, till ett närmare din bopåle? Nähänä, inte det. Jaja, lid i ditt skitförhållande då! :-)
Nee, allvarligt, jag lider lite med er, har ju provat på själv då å då.
Men bara lite.