Coolt med Du och Fogden på matchen. Ni valde ju helt rätt tillfälle dessutom. Antagligen höstens "peak". Nu kan det bara bli sämre igen. En tillbakagång till alla dessa hedersamma förluster med uddamålet. Men det var vackert just i kväll i alla fall!
Det låter bra. Själv såg jag inte matchen. Låg i divanen och zappade mellan andra matcher och diverse program. Men nu blir det bingen snart. En lång dags färd mot natt...
Bragd-Birger: just att vi slår ett lag i fritt fall hör det ännu mer härligt än att vi "skrälla" en seger mot toppen. När vann vi en match mot ett "skit lag" som ska slås liksom...
Timrå Icon: Åker upp för E4'an, lägger just i femman, Timrå går för sexan. Chicke-chacke, chicke-chacke. Hej på dig, din gamle vän, har du målat nu igen...
Så kul kan man ha en torsdagkväll på väg med radiosporten sporadiskt rapporterande om HA-matcher.
jå1: Vi har alltså inför matchen tagit poäng i 12 av 16 matcher där en frustrerande stor mängd varit 1-poängare. Kan man se det här som lite retroaktiv utdelning kanske...
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Coolt med Du och Fogden på matchen. Ni valde ju helt rätt tillfälle dessutom. Antagligen höstens "peak". Nu kan det bara bli sämre igen. En tillbakagång till alla dessa hedersamma förluster med uddamålet. Men det var vackert just i kväll i alla fall!