Knylan: Vore kul att se Nielsen bredvid iaf en vettig spelare, nu har iofs Nilsson höjt sig motför starten. Men sanningen är väl att man aldrig tror på ett mål när kedjan med Ström, Nielsen, Nilsson är inne. Det är ju rätt svårt i hockey att underhålla på egen hand...
Frella: guu vad neggo du är!! häjja på timrå istellet!!!!!!!! DU är inngen ricktig suporter!
Frans Nielsen har lite att bekänna ja, men karln är ung och kvick. Dock så var han mer synlig i ett mer mediokert Malmö, absolut. Känslan säger dock att han kommer bli bättre med tiden. Samma sak med Regin, fast där snackar vi mer om säsonger. Lite mer muckler på både Regin och Nielsen så er det kanyl ut. Strålman, den sista ungen i skaran kommer bli ohyggligt bra framöver, då han redan är bra.
actionleif: Går ganska tungt med Frans löfte om att underhålla varje match, men det klart att trolla sig osynlig är ju viss form av underhållning det med.
Herminator: Ursäkta mig då för mitt försök till skämt, det är i varje fall intressant att notera att Timrå IK verkligen uppskattar ert arbete i stöttandet av laget. Måste kännas skönt för de som slitit i oändligt antal timmar med den där resan, och de som slöt upp till resan.
Om jag förstod det rätt, så var dessa 10 000kr ett sätt att säga tack för den fantastiska support vi gav dem nere i Globen. Jag tyckte att det var en jätte fin gest! Och jag hoppas att SK använder dem till ytterligare en "mega resa". Det skulle ju vara läckert att göra verklighet av förslaget som dök upp i högtalarna på tåget på hemresan. Ni som var med vet vad jag menar. =))
friskan: Konstigt att Timrå IK ger bidrag till supporterklubben. Supporterklubben finns väl till för att hjälpa klubben ekonomiskt, inte tvärtom? Å andra sidan har det hänt mycket med ekonomin de senaste fem åren jämfört med de 35 första åren supporterklubben funnits till. Tio lax är en spottloska i indalsälven nu för TIK. För tio år sedan var det skillnaden mellan buss eller promenat till bortamatchen mot Piteå.
Per HApps: Nej, men enligt icetea fick han spela tre minuter i deras förra match, Wennerberg och Ström får väl till och mer med speltid här ;-) Vi får väl se hur det blir !
Per HApps: Han får väl väldigt lite speltid, och inte har det väl blivit någon succé för honom over there.. Jag tror att Gunno längtar hem, och jag får känslan av att han inte blir kvar i NHL länge till.
Frella: nja inställningen är inte problemet här. Ingen spelare i dagens Timrå har gjort särskilt många poäng på senare år. Har de alltså haft dålig inställning dessa år? knappast.
Timrå hade chans på spelare som Kalle Sahlstedt. Men de var för "dyra"
Jesse P: Tame fan att man ska vika ner sig!!! Heltaggade varenda match skall man vara. Samma hände mot Leksand för en vecka sedan! Att Kenta gör samma misstag, att inte berätta för grabbarna att varenda jävla match ska man kämpa tills man själv faller!
Icetea: Med den avsaknad av inställning som man hade idag och senast hemma mot Leksand så gör man inga mål vilka chanser man än får, vilket vi sett prov på dessa matcher.
Alla är ju iaf nöjd över MAndervilles kämpande, ja mena vem kan inte vara nöjd? helt sjukt bra karln
Men.. krykov har ju gjort bätte matcher, hade de inte vara för han hade de aldrig blivit utvisning och 1-2.. lojjare människa (just då iaf) får man leta bra efter..pucken studsade bredvid karln men ingen reaktion.
Men som sakt de här var bara ett otursfall i arbetet och grabbarna kommer att komme igen de vet vi alla här
Så stå upp mot hv och håll nollan så vinner vi med 2-0 mer än så gör vi inte
Frella: Vi behöver en eller två MÅLSKYTTAR!!!!! TIK gör ju bara 2 mål/match nuförtiden trots en massa skott på mål. Hade TIK gjort 2-2 så hade det blivit en annan match......
Gunno spelade 3!!! minuter i senaste matchen over there. Han är saknad, just nu!!!
Tycker det var väldigt kul och jävligt imponerande att 5500 personer tagit sig ut till E-on för att se skridskoskolan ha matchpremiär.
Vidare är Manderville det bästa som kunde hända det här laget(jag vet att jag tvivlade innan säsongen). Det sämsta som hänt laget måste vara Peter Ström, karln måste vara klubbens sämsta värvning i modern tid. Han bländar oss ständigt med klubbteknik och rörelse som Cristopher Reeve...efter olyckan.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.