1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590880 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28

« · 972954 Till forumet

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
jonmannen: Man får tycka vad man vill utan att läsa tidningarna. Däremot kan det bli lite fånigt mellan varven. Ungefär som att jag skulle skriva ett inlägg och skälla på att Hedström tydligen inte orkade spela kvällens match. Mitt något aggressiva inlägg med din adress på var kanske mest en allmän kommentar till de skribenterna som argumenterar på ett snarlikt sätt. Vad de egentligen vill säga med sitt inlägg är ju något helt annat, såsom 'Challe är värdelös, där ser ni'. Typ.
Kommentera

jonmannen: 0 - 1 Renberg :)
Kommentera

Skarin: Absolut det kan jag iaf skriva under på :) Hejja SAIK
Kommentera

RTS: Tror inte jag heller. Kommer stå emellan modo, Frölunda och Färjestad. Vill gärna nämna Timrå här också. Ett hjärta har alltid rätt.

Nu hoppas vi väl alla att Skellefte trycker dit modo? Det vore en klart godkänd avslutning på denna omgång.
Kommentera

RTS: om dom inte vinner, vem gör det då??? Som är så bra!!
Kommentera

Och HV vinner inte bucklan i vår, så bra är dom inte.
Kommentera

Tycker vi skall glädja oss att vi vunnit mot Brynäs, Frölunda och Mora med tanke på vilket lag vi ställt på isen de sista veckorna. En förlust borta mot Hv är knappast något att höja rösten för. Dessutom var 2 av deras mål regelvidriga, första är det är en Solklar hakning/tripping och de femte när det är minst 2st Hiv spelare i målgården.
Tycker vi höll spelet uppe hyffsat ändå.
Kommentera

kidcox: Målvaktssidan är inte TIK:s styrka, det är rätt klart. Detta brukar precis som du skriver visa sig avgörande i negativ bemärkelse i ett SM-slutspel. Så har vi förväntningar på att gå riktigt långt i år finns det helt klart anledning till oro pga detta.
Kommentera

Jag undrar jag när Timrå skal lära sig vad målvakts spelet betyder för ett lag.
Har skrivet det förr och skrivr det gärna igen det håller aldrig för at vinna ett sm guld
Kommentera

John K: Det här måste jag få kommentera :) Storseger på hemmaplan? Efter alla hemmamatcher de senaste 5-6-7-8 åren har jag vant mig vid att vi aldrig vinner med stora siffror. Därför skulle nog jag bli gladast av dem alla om vi lyckades med.......låt oss säga, enkla tennissiffror på måndag =)

Så dina odds är inte stora precis. Men det vore fantastiskt om du får rätt.
Kommentera

Jag har svårt att tro att SSK skall kunna vinna två bortamatcher på raken, vi "krossar" dom. Revanchlusten tar över och vi tar hem en storseger på måndag.
Kommentera

Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Nu gäller det. Upp till bevis att det verkligen var en formsvacka. Låt nu SSK få riktigt mycket mål i baken. Återupprätta hedern! Visa olyckskorparna att vi är ett lag för SM-final.
Kommentera

« · 972954