Vilket jävla hån, man slår över till C+ så säger Tommy Åström att det står 2-0 till Timrå. Han har man ju redan fått ett ont öga till sedan Brynäsmatchen.
Jag tror att tirmåspelarna bara ville få igång forumet. Nu rullar kommentarerna in. Avgå alla!
Närå. Det här kan mycket väl gå vägen. Timrå har spelet. Men det är då fan att man släpper Klasen sådär. 5 fucking sekunder. Jaja. Det är nu det ska visas karaktär.
stefan jalonen: Det är en jävligt big deal att vi inte kan vinna en period som vi på alla sätt och vis ska vinna. Det är en big deal att vi har så hopplöst förbenat svårt i viktiga bortamatcher. Det är en big deal att vi aldrig kan hålla 2-0-ledningar, osv osv
RocknRolf2: Men snälla! Det är väl ingen big deal att få ett baklängesmål. Det är väl det sporten handlar om? Att göra mål. Vi möter ju trots allt ett annat Elitserielag och det finns inga dåliga lag i den serien.
John K: Man hade ju kunnat önska det. Vad fan håller dom på med? Var det Sonnenberg som bestämde sig för att byta back och sedan fortsätta gå på den markerade, som lämnade sskaren helt ren? Fan sådär får det inte se ut.
Kattgubben: neggotips, 7-2 till Tälje. Caslava och Sebbe sjuka i 1:a perren vid TIK-ledning 2-0 e 7 min. MPS o Lander krockar i mittzon och blir skadade e 12 min. Corso o Sonny fajtas mot Josefsson o Bemström e 17 min och får game. Åke glömmer att ta av skriskoskydden inför 2:a, ramlar och får ryggskott. Tack för kringlan..................
Laken: Om nån går sönder tidigt då blir det probs!Senare i matchen då går dom runt på fem med hjälp av nån extra forward i nått byte för att avlasta ordinarie backs!eller kanske nygge har dammat av rören!
Röda Tallen: Tack, varför har man inte med sig någon extra back? Kunde man inte ta någon till junior eller någon ifrån Sundsvall? Vad händer om någon back skadar sig tidigt i matchen?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen