1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588733 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08

« · 1237263 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
Cred till publiken iaf, det fanns vissa antydningar till något som kunde liknas vid burop.
Kommentera

Kattgubben: Det kvittar la....
Kommentera

Knylan: vore ju kul om dom KUNDE åtminstone slå en rätt passning per period
Kommentera

Å Kickers BK vände och vann...
Kommentera

Vilken sjuhelvetes ishockeymatch. Ishockey för livströtta.
Kommentera

Kattgubben: Vi ville verkligen bara spela av matchen. Kanske bäst så även om vi höll på att ställa till det ordentligt ändå. Nu ställer vi upp ett betongförsvar i fem minuter då!
Kommentera

jonmannen: Faktiskt rätt nöjd med en pinne. Luttrad.
Kommentera

Usch vilket sömnpiller. Under avdelningen "klubbkontroll och speluppfattning" ser samtliga spelare nästan efterblivna ut. Tråkigt att se, både för hjärna och själ.
Kommentera

Nu känns det nästan viktigare att SSK _inte_ får extrapoängen än att vi tar den.
Kommentera

Så drar modo ifrån igen då
Kommentera

Simmalugnt:

var han med?
Kommentera

Oh, well...

Kommentera

Åh vad slarvigt åt alla håll och kanter.. Challe kan inte vara nöjd
Kommentera

Domare Fosström verkar förbereda sig på slutspelet iaf, snacka om att ha höjt ribban.
Kommentera

Raggaren Putte:

Jag känner en bot...Han heter Hynning, Hynning heter han....

Ny ramsa?
Kommentera

Kattgubben: Det är ingen riktig Hynning utan en Hynningbot!

Och där höll vi på att ge bort matchen. Jävla hönsgård.
Kommentera

Jävlar i havet.. där var vi illa ute :O
Kommentera

pingvin: Hörde nåt om Luleå
Kommentera

Raggaren Putte: Utloggad alltså , men ändå får han hyfsat med istid
Kommentera

Låter inte som det är något jättetryck på läktarn heller.
Kommentera

Raggaren Putte: Men då måste han ha klart med ny klubb för nån vidare reklam för sig gör han ju inte...
Kommentera

Kattgubben: Hynning har loggat ut redan från Timrå. Det är bara att köpa läget.

Senast inloggad: I något slutspel nån gång
Kommentera

VI VINNER......
Kommentera

Kattgubben: "Alltså.. en pinne... börjar förlika mig med tanken på det"

Kom ihåg att SSK satt en kasse i sista minuten var och varannan match på senaste tiden. Alltså vi ska va mökke nöjd med en pinne sm detta utvecklats sig, magen säger torsk.
Kommentera

Kattgubben: Vi har väl ingen pinne ännu?
Kommentera

Hynning... suck
Kommentera

Alltså.. en pinne... börjar förlika mig med tanken på det.

5 poäng ner till SSK isåfall och bättre målskillnad innebär ju att SSK måste ta in 6 poäng på oss under de resterande matcherna för att putta ner oss i KS.
Kommentera

Raggaren Putte: Tack som f-n!!
Kommentera

Vilket genialt drömmål. Så där gör ett kvalitetslag sina mål. Hahahah!
Kommentera

Har inte Gabbe gjort ett liknande mål tidigare i år?

Kommentera

Kattgubben: Se där! Snacka om ironi.
Kommentera

Tack för den Helenius
Kommentera

Olle: De tre senaste dagarna har man sett:

Rögle-Timrå
Washington-Pittsburgh
Timrå-Södetälje

Gårdagsmatchen var som en annan idrott från en annan planet jämfört med TIK:s sömnpillermatcher. Man kan köpa att kunnandet är mycket lägre i ES, men man borde kunna kräva lite jävla hjärta i alla fall i så här viktiga matcher.
Kommentera

pingvin: empty, i kän inglisch
Kommentera

Raggaren Putte: Hade varit bättre att inte emty the tanks mot HV och Rögle och jaft krafter kvar till denna match...
Kommentera

Olle: Håller med, men problemet är ju just att de som ska vara våra toppspelare ser mer än lovligt trötta ut idag. Man bryter inte genom en köttmur genom att lira i hörnen. Nån måste göra något extra. Dessutom tycker jag att vi haft riktigt usla första pass de få gånger vi haft chans att ställa om och få nån slags kontring på dem.. Slarvigt och trött agerande i avgörande lägen.
Kommentera

RocknRolf2:

Jag vet inte, men jag tycker att det ser ut som att vissa spelare "protesterar" inne på isen.
Inte första gången jag ser detta.

Att gå från kämpa i Ängelholm till att åka spark hemma verkar lite konstigt i mina ögon.
Men det är ju jag som sagt.
Kommentera

Apropå ingenting: Har Per Styf lagt av? (jag vet att jag är aningen kontroversiell i denna fråga:-)
Kommentera

RocknRolf2: hehe mjaaa med tanke på hur våran säsong har sett ut så tycker jag inte att man ska reducera betydelsen av ett förlängt kontrakt till ett mål i en match, det finns ju dom i truppen som bara ska bort och sen finns det dom som bör stanna.

Jag tror inte det är kört om vi torskar men däremot så kan jag nog tycka att vi inte har någonting i ett slutspel att göra, om det inträffar...rent sportsligt alltså.

Som någon här sa tidigare, det är förbannat lamslaget att titta på elitseriehockey om man samtidigt ser 7-10 nhl-matcher i veckan. Den här säsongens har dödat lite hockeyglädje för mig måste jag säga.
Kommentera

Olle:

Det här var det jävligaste til dögrävarhockey jag sett.

Ingen som vil vinna matchen överhuvudtaget och en rödnäsa som står och flinar i båset, man kan bli förbannad på mindre.

Ser dom inte chansen till slutspelet håller på att rinna dom ur händerna fast än så liten chans.
Kommentera

Olle: Precis. Och den spelare som gör mål idag, han har det lilla extra och förtjänar att stanna. Sanna mina ord. Tyvärr tror jag inte någon lyckas.

Förlorar vi idag så blir det inte bara ett förjävla tråkigt OS, det blir även kvalserien till våren.
Kommentera

så JÄVLA lame! Fy fan, det går på tok för sagta passen är på tok för KORTA, helvte vad är skillnaden att passa 1½ meter framför sig, just det...ingen skillnad alls! Förstör för varann!

Äsch orkar inte skriva nå mer, blir bara skit av alltihpa.

Vi gör en/två dåliga matcher, halkar ner från slutspels striden vi möter upp med 3/4 bra som ger oss hopp, sen är vi tillbaka på en/två dåliga och sen 3/4 bra, hela jävla tiden, kan dom inte bara skärpa till sig och ta igen det där jävla fucking glappet!
Kommentera

Well friends...hade ni väntat er något annat, skulle Timrå dominera en måste match dessutom på hemmaplan, DONT THINK SO!!!!
Kommentera

Raggaren Putte: Tja efter 10 minuter hade ju SSK inte ett enda skott på mål. Som sagt, förutom målskyttet så tyckte jag inte att det såg så illa mot. Speciellt när SSK spelar deras gamla hederliga "köttmurshockey". Däremot är det ju just på grund av ineffektiviteten som vi kommer att torska ikväll. Jag sa aldrig att jag var nöjd på något sätt, vi har inte det där lilla extra som behövs just nu och det suger.
Kommentera

sargad: Jag hoppas fortfarande på Axie-effekten. Det känns som den hetaste chansen just nu.
Kommentera

För er som fortfarande hoppas kan jag säga att slå av radio/Tv/Internet. I dag blir det torsk, det är solklart. Men solen går upp i morron ändå :-) Vi kommer klara oss kvar på något sätt, de e jag säker på.
Kommentera

Målskyttet! Vart fan är målskyttet?!!!
Kommentera

Olle: Det märks att det varit en riktigt dålig säsong när du tycker att de första 10 av den här perioden är helt ok. Visst, vi har haft mer puck än SSK men vi skapar ju inget. Nån ströchans i PP är typ allt.

Undrar när Forsström ska komma i målbrottet?
Kommentera

Alltså, det här GÅR ju inte!
Kommentera

« · 1237263 · »