John K: mm eller ber klubben betala nya kalsonger eftersom han bidragit med lagmoral och stämningshöjande medel när han offra sina kalsonger till pikken ute i snön.
Blizzard: Desto märkligare att den inte är fullständigt överbombad med entusiastiska inlägg! Kom igen nu! Imorn är det 3 pinnar eller ond bråd död som gäller.
Olle: För en vecka sedan fick jag en son. Han är Timråsupporter så klart och har hittills i sitt liv tagit fyra poäng av sex. Till skillnad från alla oss andra har han alltså aldrig sett Timrå förlora. Jag kan inte tänka mig att SSK är laget som ändrar på det.
Nej vi bör ha mycket goda chanser att ta 3 pinnar men som vi spelar hemma finns det inga garantier. Jag och min kompis Jack D ska ta ett par järn inför match, bara för säkerhets skull.
T T: Jag hoppas verkligen att det blir något bra. Har nu missat två hemmamatcher på raken på grund av olika födelsedagsfiranden som det inte gick att komma undan från.
Nu vill det till att killarna börjar visa klassen och plockar 3-poängare. Just go for it!
pefr: Varför envisas dom med att låta Pitkämäki vakta kassen? Tycker det är bra att byta lite, men har Åkerlund inte sett bra ut på träningarna så är det väl rätt val kanske...
pefr: ST's uppställning är ju klart jämnare och ser bättre ut sedan undrar jag avrför man (enligt dagbladet) sätter axelsson i 4:e och Svensson i 3:e som vill lämna, dock har han varit bra så good for us men känns lite fel endå :P
och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.
Jag tycker det är bättre att satsa på en målvakt, sen kan man givetvis byta i bland för att hålla i gång båda men att hatta runt och byta varje omgång det gynnar ingen.
Och satsningen på Pitkämäki känns självklar sett till vårt målvaktsmaterial.
pefr: Nu ställer jag den här frågan en gång till, och det är en seriös fråga: Har timrås backar blivit förbjudna att skjuta på riktigt?? Får dom böta om dom skjuter slagskott? Får dom lönebonus om dom skjuter fjösare??
SuperMupster: Vi börjar starkt, har mycket puck och bra fart. Sen börjar vi på det där vanliga sättet med att söka svåra pass och glida runt där ute. SSK spelar upp sig och spelar betydligt bättre under andra halvan av perioden. Aningen närmare 0-1 än tvärtom just nu tycker jag. Lander hade iofs ett fint ribbskott tidigt i perioden.
SuperMupster: Ska man inte en endaste gång denna säsong få se ett TIK som kan leda med ett par tre mål i matchen, nån endaste jävla gång borde det ju kunna vara så. Det blir som vanligt igen, 1-1 2-2 el. 1-2 2-3. Såna här ynkliga lag som SSK ska man bara leda med sådär en 3-0 efter första och sen avgöra i sista.
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik
Ja, vi optimister tror ju det.