superfalle:
Hmm. Nej, du har rätt. Ser att många här hoppades att FBK skulle torska.
Rivaliteten skall vara stor mellan lagen, men när vi ställs mot FBK och ni mot trottoargänget känns det rätt att stötta varandra.
Redigerad kommentar
Pjernut:
Mycket skadeglädje här märker jag. Skulle mycket hellre se Timrå lyfta bucklan än Färjestad.
Nu är ni ju emellertid inte speciellt nära. Lite ödmjukhet kan vara på sin plats om ni inte vill locka hit MoDo-trollen.
mikenomad:
hade inte jag varit , då drar ju leksand ifrån
Redigerad kommentar
Knylan:
Jag såg inte början på matchen så jag missade det.
Tack
jå1:
Klart man får bära favoritskapet hemma imorgon, jag personligen tycker Timrå är det bäta laget, iaf om man ser på papperet.
DJ Hemp:
Ja igår var det en perfekt genomförd match av Leksand. Hoppas verkligen man inte blir för bekväma imorgon för jag håller fortfarande Timrå som det bästa laget i serien. Kommer bli sjukt spännande.
En sak jag reflekterade över i går var att det verkade ganska så dött i E.ON Arena. Inte alls den kokande häxkittel man tidigare var van vid. Först i den tredje perioden vaknade arenan till som det tycktes. Frågan är också om det verkligen var 4 266 personer på plats. Antar att det är många som struntar i sina platser denna säsong. Har nämligen noterat samma fenomen tidigare under säsongen.
Men nu ser fram emot Leksandsmatchen. Hockeyn verkar vara het i Tegera Arena i år. Och hemmalaget verkar starkare än på länge. Återtåget kanske håller sig på banan våren ut...
Grattis till segern mot SSK, kommer bli en fin och rolig batalj imorgon mot oss.
Vi går in med favoritskapet och hoppas vi pallar för trycket. Rögle var riktigt jävla dåliga igår men samtidigt spelade Leksand taktiskt och smart och aldenfelt var rena rama väggen. Längtar redan tills imorgon.
Redigerad kommentar
KORITFW:
Det måste väl finnas elitseriedomare kvar ?
Även dom som 'inte platsar' i slutspelet måste väl vara bättre än det här
Bästa matchen i kvalserien hittills. Och Hallin visade vägen till slut. Nu är vi definitivt med där uppe. Men Leksand i Tegera blir en svår nöt att knäcka. Blir en riktigt spännande stund på torsdag. Brände rätt mycket pengar på bandyfinalen så det blir nog mest Timrå i TV-rutan som vanligt. Är ju ändå där man ser bäst...