El Maco: Inom ett par månader bara. Bandyklubben, Sportklubben o Gnage. Har storfejset också varit knuten till Modo? Han kan väl runda av med Linkan, Jonte och gubbarna i... var det Haninge?
Apropå ' Nyckelmatcher ' ! Vi har inte råd att torska mot grabbarna ifrån ' Scaniarinken ' ! Vi ' SKA ' bara spela i ' Kvalserien ' i vår' Lall On Lall On..
Kasparov: Ingen träff innan match är bestämd. Förutom att jag ska träffa gud och Dysso utanför Kinnarps. De kommer med bil och far direkt dit. Misstänker att det blir ett skrovmål eller liknande på Sibyllakiosken eller vad det är som ligger bredvid. Dysso skulle väl ha en öl innan också tror jag :-). Men vi tre kommer nog befinna oss på området från ca 16.30 fram till match. När Thimeradh, Pettson och tillhörande flickvän dyker upop vet jag inte ännu. Men det löser sig. Hör av dig du om du vill att jag ska beställa en biljett till. Det är nog bäst så. Man börjar ju bli rätt så gammal nu så minnet sviker ibland :-).
RedEagle: Ok! Ska ni iväg nånstans innan matchen eller ? Hum...Vet som sagt var inte riktigt när på dan jag kan komma så förmodligen fixar jag biljett själv, annars hör jag av mig.
Kasparov: Tror inte det ska vara något problem. Anledningen till att jag frågar är att jag redan har beställt sex biljetter till för några TIK:are. Om du var säker på när du kommer så skulle jag kunna ringa på måndag och fixa en till. Jag möter gud och Dysso (HV-fantast men trevlig ändå enligt gud :-)) ca 16.30-16.45. Har tre biljetter att dela ut till en TIK036:a plus en TIK013 med flickvän. Vet inte riktigt när. Fixar du biljett själv så har vi ståplatsbiljetter på sektion J. Vi räknar med dig.
GuRRa: Instämmer =(. Popovic den fega jävel. Inte nog med hans ständiga attacker mot Robert Carlsson, att göra obscena gester mot Timråklacken är bland det jävligaste jag varit med om.
Han har bränt sina skepp i mina ögon nu. Jag har förlorat all respekt för denne tattare som tror att han är någonting.
Ifjol var han inte lika kaxig när han stötte på patrull i form av Ed Ward. Men nu passar han liksom på - fy fan!
Om han kunde ge sig på någon i sin egen storlek men det törs han inte. För då skiter han knäck i en vecka sen.
YNKRYGG det är vad Popovic är!
En kärring rakt i genom.
Få se om han vågar röra Mathias Axnér (204cm) i LHC när framöver när dessa lag möts. Men då backar han väl?
GuRRa: Att popovic fick tio minuter var som grädde på moset. Man kan inte göra annat än att hata en sådan spelare. Undrar hur många skär han tar själv under en match, Han åker mest snålskjuts på motståndarna. Det är helt otroligt att inte domarna visar ut honom oftare.
GuRRa: Popovic´s agerande framstår som du säger som löjligt. Med tanke på att han är lagets kapten och trots allt ändå har en del rutin är det bara ett bevis på att hela SSK likt både FBK och MoDo blev frustrerade när de märkte att de inte kom nånvart.
Vi som gillar fopoll har de senaste månaderna fantiserat om att Giffarna ska sätta nytt Medelpadskt rekord i antal vunna matcher i rad i Allsvenskan med tre raka. Hittills har vi inte fått uppleva detta ljuva ögonblick.
Men hur är det med Timrå? Hur många vinster i rad har man som mest i högsta serien? Nån kalenderbitare som vet?
Han kan väl runda av med Linkan, Jonte och gubbarna i... var det Haninge?