SMÅLAND: fredagkväll är väl aldrig succe. Helig kväll för fredagsmys. Kolla på Bergsåkerstravet som totalt misslyckades i sin fredagssatsning. Sedan är det ju big no no att lyckas med bjuda företagskunder etc på fredagar.
KulltorpsOlli: de kanske skärpte till sig inför legendarerna. Sedan vinner jag hellre med 6-3 än 2-1 men nästa gång behöver de väl inte ge motståndaren 0-2 i handikapp
Zetterström: Ja gissade 2445 i eftermiddags. Så 2647 var inte långt borta. Nä det är uselt a la zatan! Ja kommentatorn sa 3800... Men han hade fel...totalt tomt ikväll!
Synct: Hahaha! Var precis samma när Berglund gjorde mål i öppen kasse för bra många matcher sen. Reagerade på att det va mitt i mål även då. Kanske får bli hans specialité. Sätt in han i 6 mot 5 för att prickskjuta. 😂
3800 ikväll på legendernas afton!! 2200 kan dra åt helvete som satt hemma och titt på Tusse å Musse( Idolet ). Nä dra mej baklänges... Nu fest vi hela natten mä finsk Sisu!!! Koskenkorva!! All in ikväll pöjkera!!😂😎
JonteD: hört om de, tror de är snäppet värre än det jag har. IBS är dock anledningen att jag inte går på så många matcher trots att jag bor i tallnäs :)
JonteD: irriterad tarm, äter jag något olämpligt skiter jag som en mås som käkat dulco.
TIK-Lund: ja den ligger lite på is, fått jobba en jävla massa kvällar senaste månaderna så inte funnits någon ork, men lär komma något snart nog ändå :)
Raggaren Putte: Härligt!! Men visst är det billiga utvisningar ... åt bägge håll men lite flrdel för oss. Snäll match men domarna hittar på utv stup i kvarten.