Forward: Jäpp, nu är det dags för spelarna i mitt lag som jag lever och lider med att VÄGRA LANDSSLAGSUPPDRAG, det bli ju aldrig bra efter ett sådant ändå........
Nä, satan i gatan... Framåt soldater och knäck, den som det måste bli skyhöga favoriten, lilagult på lördag så är nog självförtroendet tillbaka hippsomhapp.........
Rooster23: Förskräcklig match. Hua va förbannad jag är. Fast jag har inte kommit på vad jag är sur på än. Hoppas bara att detta var kulmen på svackan man gått o väntat på. Sittplats blir det då inte någe mer för min del. De var skittråkigt.
RTS: Timrå brukar alltid ha svårt efter uppehållen. Jag och en kompis har snackat om detta och vår analys är att de kör ner sig riktigt riktigt ordentligt under uppehållen för att sedan peaka lite senare. Man får hoppas på det..... Dags för seger på lördag. Börjar också bli dags att göra första målet i matchen igen vilket är extremt viktigt för Timrå. Skulle vilja se statistik på hur det har gått för Timrå när de har gjort första målet kontra när motståndarna har gjort det.
Jahapp, då var det 3e raka förlusten då.....svackor kommer för alla lag, så länge Timrå har form till slutspelet så e det lugnt, om dom hanmmnar 2a eller 4a i serien spelar inte mej så jätte stor rol, visst dom får kanske lättare motstånd då, men det är inte säkert. Den här trended kan hålla i sej i ett par matcher men var så säkra TIK reser sej snart!
70 Rodrigues: ääh,, de var bara otur det ju... De hade för många våta pissade råttor den aftonen så vi halkade på isen när vi mötte dem för de spliide ut alla deras piss på isen =)
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Nä, satan i gatan... Framåt soldater och knäck, den som det måste bli skyhöga favoriten, lilagult på lördag så är nog självförtroendet tillbaka hippsomhapp.........
FORZA TIK..........alltid, alltid...........