T T: T T: Det var samma visa i träningsmatchen mellan TIK-MODO då dom var här och knäppte hockeykort. En jobbarkompis till mig har epelepsi, och han fick anfall tack vare blixtarna och fick gå hem efter 13 min...
Förmodligen en gammal nyhet vid det här laget men för de som inte kan se matchen live så har Canal+ rea på web TV-sändningen från TIK-SSK. Det kostar 29:- i st. f. normala 89:-
För att kunna se Canal+ web-TV behövs bara att man har Flash (version 8 eller högre) och Windows Media Player (version 9 eller högre) installerade och en bredbands-uppkoppling på 1,5 Mbit/sek eller snabbare.
Jag och 4 till ska anmäla oss til resan så småningom. Ända problemet just nu är att ta sig från Ljungaverk/ånge till Sundsvall så tidigt på morgonen. Men det ska nog ordna sig. Hoppas vi fyller minst 2 bussar iaf annars är det lite klent.
Hahl Bundy: Ikväll blir det bira, bira, bira och tre poäng. Jag coachar från puben och klacken och grabbarna följer mina taktiska order - out on the ice!
Sorry Hallin, men ikväll kommer det ringa osedvanligt mycket kring dig, men det är inte jag som trakasserar utan Timrå som målar.
Och inget jävla duttande med pucken. Då blir jag vansinnig! Det skall vara pass-pass och mål.
Olle: Har aldrig provat själv så jag vågar inte uttala mig. Har dock svårt att tro att man kan ta 89:-/match om kvaliteten är dålig - kundunderlaget skulle nog försvinna ganska snabbt.
Är man intresserad så kan det ju vara ett bra tillfälle att testa när det är extrapris.
Puh: Mina förväntningar på Web-tv i allmänhet är inte skyhöga men jag har som inget annat val än att prova och se :) Jag betalar ju fortfarande mer för en dosa Ettan lös än för sändningen...
Nu gäller det bara att styra upp så man kan spela in matchen också...
Hihi ni är allt bra skojsiga ni Modoloider! Nu tycker jag att ni flickor ska ta och antasta en släkting istället för att hänga här, för här lär ni ändå aldrig få napp...
Ambroo: Klart dom ska hänga här. Modolider lever, andas och pratar Timrå. Vilket, om du frågar en modolid, beror på att vi är avundsjuka.
SSK i kväll. Scheisse så det börjar krypa i synapserna. Kan gå hur som helst. En sedvanlig, furiös timråöppning är en våt dröm. Vågar dock inte tro på det. Får obehagliga flashar av krampaktigt, tokkämpande bök av den typen SSK kan mörda för att få spela, och det känns...jävligt obehagligt. Som sagt.
Bragd-Birger: "krampaktigt, tokkämpande bök" är det Challe spelsystem måntro? Ursäkta att jag är trög, men jag har inte riktigt fattat vad det omtalade spelsystemet går ut på.
RocknRolf2: Mitt befarade scenario är väl snarare ett sympton på att Challe inte riktigt fått alla bitar på plats än. Men jag hoppas att jag har fel och att vi bjuds på champagnehockey. Dock det viktigaste: tre pinnar.