Knylan: Lerebäck är alltså utanför truppen idag?? I mitt tycke bästa backen vi har efter Westerlund och Carlson. I övrigt i princip samma lag som senast också? Kan tycka att det är dags att ruska om lite och sprida ut toppspelarna,
Puckat: Ja, han har inlett starkt men mattats av lite på slutet samtidigt som Ragnarsson tillkommit också. Det är helt enkelt trångt på backsidan, jag tycker fortfarande att vi borde låna ut Nielsen.
Knylan: Låna ut Nielsen till Huddik? Dom går väl som tåget och är nära till hands om vi behöver kalla hem? Är väl dessutom hans moderklubb om jag inte minns fel.
The great one: Lander är fyra år äldre och drabbas inte nämnvärt av att sitta på bänken match efter match och spela fåtalet minuter. Det gör däremot Nielsen. Förstår inte varför folk verkar tro att man lånar ut spelare som någon form av bestraffning?
Clay.2: Har varit supporter sedan 80-talet, men kan inte erinra mig en slappare coach än FA, Möjligen Perra Fågelholk! Klubben måste bara sparka denna dögrävare,,,,Annars ser jag inte att mitt älskade TIK har ngn, chans till e
Lån ut rabbarna till Nolby Hockey( Lannhockey gänget )...😂 Snart släpps puckuslingen i isladan å dä rinn lätt nu som vanligt! Skål tamjefan kamrater.. Vi VINN mä tvåsiffrigt ikväll... Boyce 3 Kassar.... Lander 2 Kassar... Berglund 3 Kassar... Södra Berget 2 Kassar... 😂😂😂
Knylan: Nielsen skall spela och träna med Timrå för att bli bättre och kunna komma in om någon blir skadad och ha en få trygghet i Timrås lag så kommer han utvecklar mer i Timrå än i Hudiksvall Hur har Lander utvecklats i Hudiksvall ? Kan inte se det nu iallafall .
obegripligt att man spelar fyra backpar. Bänka Hardegård och Lander. Tror inte de övriga sex backarna behöver slita ihjäl sig direkt. Skulle må bra av någon extra forward för att kunna låta någon deg värma lite bänk.
The great one: "Knähunden" sätter en klockren backtackling. oHardegård följer upp med 1-0 och erhåller den efterlängtade BiteLine bonusen... 2-0 LÖÖÖKEN.. 🔴⚪🔴⚪🔴
Clay.2: Århundradets hårdaste slagskott rätt upp i krysset. Enligt mina källor noterade samtliga Nhl-scouter hastigheten på skottet och skrev ner Hardegård som top prospect för att värvas till NHL.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.