Sputnik: eller hur, varför ska vi vinna matcher nu när vi vunnit så många matcher redan? Ställ ut skridskorna för fan så dricker vi ett par Redbull innan kvarten så är allt som förut igen...
söder över: Typ så. Jag inser ändå nånstans att denna säsong inte underlättar spelarna att ge sitt yttersta i en sån här betydelselös match utan pulsen med Folk på läktarn tex. Jag inväntar de absolut sista kanske 2-3 omgångarna då jag tror laget kliver upp ordenligt inför vad som komma skall.
AvGå AlLa!!! Sjukt besviken på detta lag denna säsong, att vi inte vunnit tabellen storstilat! Önskar vi hellre var som Björklöven som aldrig faller ihop trots att man har mer att spela för!!!!
Matsg: Jag kan ta förluster men då ska vi ha gjort vårt bästa, första gången i år som jag känner mig irriterad, det är proffs som lirar man måste kunna motivera sig, såna här insatser är ett slag i plytet på alla som swishar stödisar, tredje perioden får det fan börja kampas.
Woody: undra när man tänkt toppa formen. Sista två matcherna? När man ligger under med 0-2 i matcher i kvarten? Detta känns som sämsta möjliga uppladdning inför ett slutspel.
bar mofftak: Med ”för svårt” menar jag att man söker pass alldeles för ofta, drivet mot mål saknas. Vi måste visa att vi kan gå in i skiten när det behövs.
Olle: Dom ska skämmas o be fansen om ursäkt! Sen är det tillbaka till grunderna o göra jobbet vartenda byte tills arbetet är klart dvs SHL. Hur det ska lyckas det vete fåglarna?! Man har tappat konceptet o tror att man är klar för SHL... riktigt så enkelt är det inte, Boys!
Zäta75: Jag har en teori. Egentligen spelar vi oerhört mycket bättre när vi ligger under med 0-4 efter första än när vi leder med 2-0. Jag vet hur det är, man slappnar av omedvetet, det är ännu en match där man bara behöver ställa ut skridskorna, motståndarna börjar tro på vinst och växer. Hoppas på större ödmjukhet i slutspelet.
kattan: Det är det jag menar att spelarna måste våga hålla i puck och göra grejer på egen hand. Det man ser nu är att spelarna tittar upp och söker pass oavsett hur dåligt alternativ det är.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Såja Hardegård!!