Olle: Oerhört mycket - nästan på världsrekordnivå - slarv. Har man koll på pucken glömmer man bort att det sitter skridskor på fötterna och skulle man lyckats ha fokus på skridskorna har man hux flux slarvat bort alla medspelare.
Hahl Bundy 2.0: Västerås har väl å andra sidan inte haft ett enda skott förutom målet? Skitmål kan alltid komma hur mycket man än dominerar men det var ju just olyckligt att det är lindelöf som tabbar sig, han har ju lite spotlight på sig.
Puckat: Varför plockar vi inte upp 2 juniorer när vi inte har fullt lag eller är dom så ini helvete kass,det kan ju hända att vi leder med 5 inför sista o då kunde dom ju få gratis istid
TD: synd att inga spelbolag har så man kan spela en trippel på de 3 kommande Timrå matcherna då. 1a ikväll till låga odds, 2a mot VVIK som oddshöjare och sedan ett X mot SSK. Borde väl ge en 3000 kr vid satsad hundring typ.
Olle: Med risk för att du och jag är två riktiga dysterkvistar så tror jag också på att vi får 4 poäng på de 3 matcherna. 2p mot VIK ikväll, 0p mot VVIK och 2p mot SSK. eller 3p ikväll, 0p mot VVIK och 1p mot SSK
Smokey: Västerås, Västervik och Tälje dom kommande tre matcherna. Med vår nuvarande form är jag glad om vi kniper 4 pinnar på dom tre matcherna. Känslan är att vi är inne i den värsta serielunken just nu, dessutom med skador och avstängningar som ställer till det.
Hockey går verkligen upp och ner. Just nu kan vem som helst se att glöden saknas i Timrå när det vankas match.
Sist mot Almtuna var det mesta kvar i bussen i hela första perioden. Visst, vi lirar... Tränar hårt och lunkstretar ohotat i toppen av tabellen.
Matcherna känns mer som sekvenser i träning. Ibland brinner det till, men det är mycket löpande bandet och mellanmjölk på jobbet.
Det enda som brinner just nu är väl som det ser ut vi supportrar som regelbundet sågar och hysteriskt utvärderar varenda uppspel, backspel och hörnsnurr.
Bristen på ishallsatmosfär är enorm. Frustrationen ännu större.
Jag vågar knappt tänka på hur det kommer att bli när den kraften åter släpps in på en ståplatsläktare...
När det VIKTIGA drar i gång, då besitter Timrå IK ett helt stall med extra hästkrafter och power!
Dynamiten finns där. Stubinen väntar på att tändas. Maskinen tuffar stabilt på tomgång...
Fy fan vad jag längtar!
Just nu är det fan mer som att uppleva ett längre träningspass när det vankas nytt möte mot VIK.
Hualigen så va dä match igen! Lillörda o tjuga dar Knut å jula ska ut! Gurkorna kom till EON ikväll å nu ä dä dax att Dahlén å hans Lina börja leverera igen! Snorren fick chansen i månndas å tyvärr så får hann vakta grinden ikväll! Nä Lönnå rullar lätt i öronen! Go drikka hela Dan så man ä full å go ikväll! Ge oss FRID å VINN ikväll!! Timrå IK mot ELITSERIEN 21/22!!!😇🙏🥳
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Nåväl; det kan bara bli bättre.