Harald är helt hjärndöd, måste kölhalas.. Modo är gryym när dom för 3-2 vips står det 3-4 , då nämner han en i Kristianstad som gör mål.. Och Timrå är utdåliga, men leder all statistik mot ett fantastisk västerås,, slå ihjäl han..👊
Hahl Bundy 2.0: fördelen med att ha Harald i studion när Timrå spelar är att han inte hymlar med kritiken. ”Timrå är bekväm, vill inte jobba hårt”. Han har helt rätt tycker jag.
Kerstin_k: tycker inte alls att det är nån katastrof, som sagt så har vi vunnit många matcher där vi inte kanske spelat hockey i 60 minuter. Med det sagt så vill jag dock lägga till att vi ska till SHL, det ska inte Västerås. Därför tycker jag att det borde se ut som det gör nu i början på andra fast betydligt större del av matcherna.
Olle: Vi ska nog också försöka vara ödmjuka. Vi pratar svacka - och i ganska stora ordalag - och vinner mot Modo, Almtuna och Västerås kör ju inte direkt över Timrå.
Vi är missnöjda över att ha 1-1. För Västerås är det guld värt efter en period. Vi möter ju också ett lag (återigen) vars största fokus är att störa och förstöra för Timrå.
Så med det sagt; så katastrofal är ju inte vår svacka. Än.
Andersson: Så skön han är, Hardegård. För mig är han alla gånger topp 3 av backar i ligan. Hoppas innerligt att han kommer tillbaka före slutspelet så att han hinner varva upp.
Woody: Just nu pratar jag om. Vi har högre kapacitet än så här o det ska komma ur varje spelare I slutspelet. Då blir det svårt att slå oss. Men det ska ju göras oxå.
Kerstin_k: usla förstaperioder gjorde vi ju innan det blev tal om nån ”svacka” men jag undrar seriöst om det är något fel på isen för så dålig puckkontroll och kontroll över sina egna skridskor kan man inte ha om man har det här som heltidsjobb.
Hahl Bundy 2.0: Men är det inte en smula bättre än senast. Man ska komma ihåg att alla lag vill slå Timrå och spelar lite över sin förmåga med massor av energi, medan det har väldigt lätt för Timrå. Jag är rätt säker på att vi har både två och tre växlar kvar när det drar ihop sig.
Olle: Oerhört mycket - nästan på världsrekordnivå - slarv. Har man koll på pucken glömmer man bort att det sitter skridskor på fötterna och skulle man lyckats ha fokus på skridskorna har man hux flux slarvat bort alla medspelare.
Hahl Bundy 2.0: Västerås har väl å andra sidan inte haft ett enda skott förutom målet? Skitmål kan alltid komma hur mycket man än dominerar men det var ju just olyckligt att det är lindelöf som tabbar sig, han har ju lite spotlight på sig.
Och Timrå är utdåliga, men leder all statistik mot ett fantastisk västerås,, slå ihjäl han..👊