mikenomad: Onekligen. Å andra sidan var det länge sen man såg ett så här släpphänt och vekt bortalag på besök. Rogges NHK-prepp sitter i.
Men: tyckte kedjeformationerna såg bra ut på förhand, och inte mindre bra ut nu. Äntligen lite balans. Lavve är ju stekhet, och det ser bekvämt ut på flera andra håll också. Skön potential också i 'brunkarkedjan' Olofsson-Boyce-Gallo.
Hoppas på mer hockeymys nu i tredje. Göra mål är underskattat! Ös på pöjkar!
Sputnik: så är det, helt klart. Men det känns riktigt bra att vi har målproduktion från alla möjliga olika håll, speciellt OM det skulle vara så att vi tappar en nyckelspelare i närtid.
Olle: Tycker vi kan tacka Västerviks försvar och målvaktsspel för en del mål ikväll. (Franssons i allafall) första målet får Lavoie stå bra länge ensam framför mål tex. Men det gäller ju att ta vara på chanserna också. 😀
Woody: Whoho! Skönt att Berglund fick en till chans att slå den där passningen till Lavoie! Jag gillar Berglund och vill gärna ha kvar honom. Tvåsiffrigt, någon?
Woody: Nya kedjor verkar börja bära frukt. Många spelare som producerar poäng nu! Att Lavoie och Dahlén levererar är ju sen gammalt. Men 3 pinnar av Erik Karlsson bland annat hittills i dag också. 2 pinnar på Olofsson. Kul, ös på!
Herminator: ja inte tänker jag klaga iaf :) Idag finns det en chans att jag till och med kommer att säga att Enoch spelat bra! Skämt å sido, jag tycker domaren har gynnat oss lite, inte för att det varit matchavgörande på något sätt. Någon färre utvisning på Västervik och någon mer på oss hade varit rättvist.
tjobba: Och Almtuna ligger tydligen också under mot Björklöven. Annars är det inte klokt. Jag missar sex minuter av första perioden och en minut av andra och missar därför alla tre målen. Glad ändå såklart. :)
Men: tyckte kedjeformationerna såg bra ut på förhand, och inte mindre bra ut nu. Äntligen lite balans. Lavve är ju stekhet, och det ser bekvämt ut på flera andra håll också. Skön potential också i 'brunkarkedjan' Olofsson-Boyce-Gallo.
Hoppas på mer hockeymys nu i tredje. Göra mål är underskattat! Ös på pöjkar!