Tror fan det kom en liten tår i mitt öga när Bulla klev ut på isen efter den sköna intervjun...
Den stiliga tröjan han bär, den skulle jag lätt pynta en lax för som replika. Jag skulle också ge mig fan på att sy dit två liggande konsum-åttor på armarna.
7043: Tycker jag har sett ett flertal billiga mål på highlights från Växjös målisar, ett gäng mellan benen utan täck och liknande. Tror snarare det är frukten av ett lysande försvarsspel som gjort målvakterna lite bättre.
Synct: Hade gärna sett den gamla framgångsrika Mieho Lander Hartmann. Men de kanske om vi har mycket tur byter till den under matchen on det inte funkar med Pääjärvi?
Tom Topp: När har jag sagt det? Kan ju inte vara något jag skrivit du svarar på. Varken Walli eller Hartmann har väl öst in poäng. Men två som varit riktigt bra i slutet, och två Rightare.
Tippat på resultatet idag. 1-4 till Växjö. Även tippat målskytt Robert Rosen. Det känns ganska givet faktiskt. Bara för det blir det väl 1-6 istället o Rosen skadad efter 2 min.
9566: Jag tror inte att det är rätt med Pääjärvi i första, jag har det alternativet, att tro på att Hartmann eller Walli vore ett bättre val. Men jag hoppas såklart att det blir bra.
mikenomad: Timrå har allt att vinna och inget att förlora. De flesta förväntar sig en förlust. Hoppas spelarna tänker att de har allt att vinna och släpper lös istället för att spänna sig. Hoppas vi får tidig utdelning
Är inte just idag ett alldeles ypperligt läge för våra hemmahjältar och hemvändare att visa vägen och spela ut hela sitt register? Trist att Lundin och Palola är sjuka men det är ju knappast dem vi ska luta oss mot