Men vilken stabilitet det blev bakåt när lyytinen fick mer speltid! Karljäveln är bra!! Det kommer göra ont att se honom i Leksand. Men alla sex backar var bra, med lite extra plus till Erixon och Didrik. Förutom Lyytinen då!
Andersson: Återigen funkade min speljinx då jag spelade på motståndarna och Timrå vann. Kommer spela på Örebro på tisdag och hoppas att trenden fortsätter mot ett lag vi har haft svårt för
Zäta75: Ja jag vill minnas att jag vurmade för Emil som center redan förra säsongen! En position han spelat tidigare i karriären. Om än inte lika frekvent som vinge.
Sputnik1: Ja, som jag skrev tidigare idag tycker jag att Emil P kommer mer till sin rätt som center. Det bör man fortsätta med. Han kan då göra uppåkningar i mitten som hände många ggr idag och vi fick tryck
pingvin: Tråkigt med 5 sek kvar Leksandsvinst. Vår lucka ner hade varit ännu större annars
Nåja 3p mot Växjö när de flesta hade räknat med 0. Nu gäller det att vi tar 3p mot Örebro på tisdag också. Annars är inte denna vinst inte värd lika mycket
Modano: Strökollat matchen då jag varit upptagen med annat idag. Emil. P kanske växer när han får spela som center och blir mer delaktig i spelet? Kanske köra Emil.P som 3:e center till nästa säsong och alternativt förlänga med Hanzl, eller in med ny toppcenter? Sen förlänga med EA så har vi vår centersida spikad.
Kul att Juel tog chansen och visar vilken bra målvakt han också är!
JonteD: Säsongens skönaste seger! Ett stort steg mot direktplats i kvartsfinal! 3-1 i matcher i år mot plasten! Växjö kommer knappast att vilja möta oss i slutspel