1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Forum

2818245 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: God kväll, kära klyktattare!

Tycker ni borde återgå mer till att vara en av de bästa plantskolorna(gäller Mordor också). Varför köpa från Finland, när ni har finurlighet och listighet hemma på gården?
Uppladdat:

0x600-skanning20250208.jpg

0x600-skanning20250208-2.jpg

Kommentera

Olli Hahl: hoppas på att se en coachning i form av Juel som uttalat förstanu fram till slutspel.
Kommentera

P A: Cash is king, always.
Kommentera

Jugge: Florida är väl i och för sig ett Easternlag. Winnipeg klart bäst hittills i Western, men det lär kunna hända en del med trejder och såna saker som kan påverka lagen inför slutspelet. För egen del som Leafs-fan hoppas jag ju på att man kan räcka en bit, men lär bli tufft där.
Kommentera

Rip Kirby:Gosse vad Detroit har varvat upp. Synd att dom har dåliga målvakter. Tampa leder tack vara Vasiljevski.
29-11 i skott 3-4 i mål.
Kommentera

Rip Kirby: Jag tycker att Eastern Conference tappat i slagstyrka de senaste åren. Tampa är inte lika bra som för några år sedan, inte heller Boston. Toronto choke’ar alltid i slutspelet, lär hända i år också.

Tror det står mellan New Jersey och Carolina på östra sidan. Florida kan så klart blanda sig i det där också, men det är vanligtvis ovanligt att vinna 2 år i rad.
Kommentera

BlackBay: Timrå kör mest privatplan och sällan buss. Vi bör sikta på att stripa vårt flygplan istället. Luffarklubbarna som gillar buss, och tycker det är jobbigt att träna - stripar sina bussar. Timrå kör åttor runt dem i slutspelet.
Kommentera

Olli Hahl: Ja,Tampa utmanar ju på allvar om Playoffplatserna. Red Wings är nära men inte riktigt där ikväll i alla fall.
Kommentera

Rip Kirby och jåkkinen: Detroit skulle behöva en riktigt bra målvakt. Lyon o Talbot håller inte måttet tycker jag.
Kommentera

Detroits PP det skulle Timrå behöva iaf.
Där snackar vi.
Kommentera

Tampa krossar Detroit. 4-1 efter 15 min.
Detroit spelar naivt o Tampa som män… än så länge iaf. Svårt att se Detroit vända på detta.
Kommentera

Olli Hahl: 4-1 nu, får slänga in en tredje målis
Kommentera

Olli Hahl: Ersättaren har det dock småjobbigt att hålla tätt.
Kommentera

Kollar på Detroit-Tampa.
0-2 efter tre minuter, då får Detroitmålvakten sätta sig på bänken.
Så coachar man. Just sayin…
Kommentera

Är och hämtar upp dottern på Nordichallen och utanför står Bodens hockeys spelarbuss STRIPAD....
Ett lag i hockeyettan har en spelarbuss som är stripad med klubbloggo medan vårt älskade lag I SHL åker runt med "byberg o nordin"......
Ibland skulle man vilja att vi kunde vara lite mer SHL-mässiga på ALLA plan.
Kommentera

Tre ören tre ören vill inte någon se . Tre ören tre ören när hallam ska va me
Så usla så usla dom orkar inte ens me' schweiz , så ...

Nä nu orkar jag inte skriva låttexter mer . Dom har ju redan tagit ut folk till den där musiktävlingen på färg-tv:n ....
Kommentera

roger_sundsvall: att inte Juel fått chansen är otroligt märkligt.
Kommentera

Lägg ner tre ören. Svensk hockey suger.
Kommentera

Finns en del likheter i menlösheten mellan tik och tre kronor just nu.

Hoppas iaf att vila för merparten av tik gör nytta i uppehållet.
Kommentera

Banal: Duger i brist på annat!!! (Abstinens å de grövsta)🇺🇿😎
Kommentera

Olli Hahl: oj vad tafatt detta va. Riktig korp hockey. Sov bort andra å halva tredje....
Kommentera

Olli Hahl: Hartman eee bästa svensk just nu iaf 🇺🇿🤣😎
Kommentera

Tre Kronors PP är nog faktiskt ännu sämre är Timrås… hur det nu är möjligt.

Hartmann är ändå kanske bäste svensk i ett uselt Sverige.
Kommentera

roger_sundsvall: Barre en buckla i nian mellan lysmaskarna på chucken!!🇺🇿🤣
Kommentera

Hartman ser vass ut
dahlen helt ok oxå
saknar juel i målet
nästan tjänstefel o inte ta ut han
Kommentera

Erre92: låter bra inför serien.
Kommentera

Nisse på Mon or: Barre kör på som ett ånglok och lirar i förstakedjan.
Jonte har hittat bra kemi med Friberg och har många bra anfall, bland annat friläge precis men han har inte riktigt målskyttet ned sig just nu
Kommentera

Nisse på Mon or: både börjat piggt😀😀
Kommentera

Har inte sett 3 kronor...hur har Barre och Dalén sett ut?
Kommentera

DrCox: I jämförelse så torde det för Timrås del hursomhelst vara betydligt lättare att "flytta på" sittplatser än vad det hade varit med en loge som i Modos fall.
Kommentera

Labban: Det lär vara av samma anledning som vi fick offra en loge i Hägglunds Arena till dessa kameror när vi gick upp 2023
Kommentera

P A: Kapanen målar för landslaget.
Kommentera

vonDöbeln: You had me at ”extra toaletter” ❤️
Kommentera

OlliOlla: säg att du tagit bort prickarna ovanför ö och ä i Olhavers namn... vore ett grymt coolt namn i s f
Kommentera

Villervalla:
Eftersom att vi i dagsläget inte har någon som helst konkurrens om att få tag i ett årskort på långsidorna så är den föreslagna ändringen bara positiv - särskilt om det gör att vi inte får en straffdebitering på TV-pengarna.

Ingenting drar mer publik än upplevelsen att kunna säga "jag fick tag i en biljett".

Som det är nu så är ju klubben snudd på benägen att inte bara ge bort biljetter gratis utan även betala taxi och trerätters i restaurangen för att få kroppar på stolarna.

När vi ändå är igång så borde vi kapa lite platser på kortsidan där vi har bortastå nu och göra en ORDENTLIG "skybar" bar där uppe med tillhörande extra toaletter, och sedan smälla upp en kanonfin bortastå på motsatt sida Permobil med egen ingång och kiosk + toaletter där den tidigare varumottagningen var (höger om biljettkassan).
Kommentera

OBS!!!
Inget hockeyrelaterat här allls.

Men jag har en biljett till Freak Kitchen som spelar på Pustervik i Göteborg ikväll.
Om nån där i närheten skulle vara sugen så har jag en gratisplåt över, sonen (som dömt hockey med Småland) kunde inte följa med.
Kommentera

Nisse på Mon or: Men troligen väljer de 50 st andra platser, kanske lite billigare men låt oss säga 50 x 5000 = 250 000 kr så ingen förlust för Timrå.
Kommentera

Sputnik1: Det är säkert så, men 50 platser × 6.000= 300.000 per år om alla är säsongskort. Så vad blir förtjänsten?
Kommentera

Nisse på Mon or: Dessvärre har de väl räknat med att på 20 år så handlar det om åtskilliga miljoner de går miste om. Som inte de där 40-50 platserna lär vara i närheten att löna sig att ha kvar.

Det handlade ju flera hundra tusen de går mist om varje säsong.

Men tv4 borde kanske ta tag i sina egna bekymmer. Typ att leverera en vettig sänding i 1080p åtmindstone, för den summan man betalar varje månad..
Kommentera

OlliOlla: Nu menar jag annan plats i hallen jämförbar med den jag har. Här parasiteras ingenting. Ska vi jämföra vad vi lagt ner i pengar på Timrå iK?
Kommentera

Nisse på Mon or: varför vill du att klubben i ditt hjärta ska kompensera dig med pengar? Mcdonalds, visst. Men vem vinner på att parasitera på sin egna klubb?
Kommentera

Det verkar som att jag har säsongskort på sittplats, högst upp i mitten, där det tydligen ryker 40-50 platser. Hur ska Timrå IK kompensera mig för det? Jag hade tänkt ha platsen kvar i 20 år till för 120.000 ?
Kommentera

Sektion I är väl på andra långsidan?
Kommentera

Villervalla: Jag skulle också ha fått Ångest.. =)
Kommentera

OlliOlla: stor men har alldeles för dåligt tempo.Inget för TIK.
Kommentera

Olhaver sägs vara på marknaden. Detta känns inte som en osannolik ersättare till Eisenmenger.

Spelade med Lundmark förra säsongen också.
Kommentera

Tre grader fel vinkel. Måste bygga om och förstöra arenan för annars tillkommer böter med 100papp per säsong. Vad är detta för galenskap? Är det inte snarare bättre att ha kameran lite mer uppifrån, eller är Västerviks ishall där man bara ser pungen på spelarna idealet?
Kommentera

Sitter och kollar NSK mot Ånge, Ångest målvakt har det inte lätt, 8-0 efter 2 perioder.
Kommentera

Olli Nomadinen : Palola på väg in igen. För att stänka in mål i 4e kedjan så den bidrar mer 😉 Minns hans stenhårda skott 😃
Kommentera

{joergenB}: Zäta dominerade ikväll som i fornstora dagar 💪🏼👊🏻❤ Skulle fortfarande platsa i Timrå IK 😉
Kommentera

2818245 · »