1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591402 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17

« · 1698090 Till forumet

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Knylan: Ingen aning. Här gick det inte att logga in från början, sen bröts det helt. Så jävla irriterande.
Kommentera

jå1: För mig fungerar det klockrent iaf. Frågan är om det beror på att jag har Cmore via TV4Play, har inte strulat något alls än så länge under säsongen.
Kommentera

söder över: Nä visst är det problem där nu va? Jag har försökt och logga in i 20 minuter utan framgång... sen när jag väl kom in så verkar det inte fungera så bra...
Kommentera

söder över: Ingenting funkar. Kan inte ens logga in!
Kommentera

söder över: Just nu lyssnar man på Hamrins och den andre diskutera vilken sida de ska stå på, bra där..
Kommentera

C-more kan inte steama matchen... vad bra det går nu...
Kommentera

årets slagpåse:timrå ik
Kommentera

Knylan: det är perfekt!!! han den andre är ruggigt kass
Kommentera

Ohre står! Dra på trissor.
Kommentera

ST kör för- och eftersnacksteve för oss exilare idag igen. In och glutta så att de fortsätter med detta, kul grej.
Kommentera

Ingen Johan Johnsson och ingen Bryhnisveen, som väntat. Ogge uppsatt som center mellan Hallin och Öberg. Anton Kalte extraforward.

En sån här match MÅSTE vi bara vinna, hehe.
Kommentera

El Maco: Ikväll är faktiskt den enda omgången på hela serien som båda lagen spelar hemma samtidigt. På lördag är den andra och sista omgången som vi spelar hemma samma dag men då har de lagt deras match 18.40 istället.

I och med att vi, Sundsvall och TIK, hade en total publiksiffra i premiäromgången på 3761 pers så är det nog klokt att de aktivt lagt schemat för att undvika krockar för att inte urholka publikunderlaget ännu mer. Nu är det väl i marginell utsträckning som vi konkurrerar om samma publik skulle jag tro, men i några fall så finns det säkerligen folk som skiter i vilken av arenorna de åker, företag som sponsrar båda klubbarna exempelvis.
Kommentera

Andersson: Intressant att vi spelar samtidigt som Bobbarna. På marginalen påverkar det så klart båda klubbarna men publiken överlappar nog inte jättemycket. Några 3000 tror jag inte på. Farsan ska gå trots magsmärtor efter insatsen mot Löven. Bra om vi bjuder upp till dans och ger lite underhållning....

Tror ni vi fick ut de där sista årskorten och kom över 1100 förresten? Borde vara så. Några tillkommer ju säkert än.
Kommentera

Andersson: Jag vill inte negga allt för mkt men det är på bortaplan vi brukar spela bra mot topplagen. Antagligen spelar vi enklare där men hemma låser det sig när man vill visa fansen hur duktiga man är med sin cape och sitt svärd.

Dags att bryta den trenden hoppas jag. Första målet är nog ett måste för att det ska gå bra.

Kommentera

Imorrn blir det KÄMPA !!

Jag , och  kanske någon till  har V-ås som favorit till seriesegern  . Men Timrå har ju tidigare år spelat bra mot just topplag . Chansen finns  .

Gör ju inget heller om de blir över 3000 på läktarn heller

Kommentera

VIK har för övrigt hittat en äckligt positiv jänkare i Cody Murphy. Tre pinnar mot Vita Hästen i går. En jävla fart och klubborna i isen framför kassen är VIK:s motto... Timrå IK står inför en helvetes torsdag.

Låt det för helvete tändas ett ljus, om så ett ynka tomtebloss, på vår ångestladdade bakgård! Vi lirade bra mot Leksand som körde råtorsk mot Almtuna. Brrrrrr.

Fräls oss från ondo. Giv oss frid. Vinn.
Kommentera

Pihl1337: jo... Skönt!!! Har förbannat mycket att göra ikväll!
Kommentera

söder över: Är det inte imorgon vi spelar?
Kommentera

T T: ja precis! Nu kan vi prata om den....

Snacka om att tre poäng idag kan vara ytterst värdefullt!

Slå suveräna VIK på hemma is bara måste ge massa goda effekter!
Kommentera

« · 1698090