Jag lägger 3% till Gräsrota till Timrå IK. Jag spela 4-5000 varje månad så de blir lite.. Lägger minst 5 biljetter varje hemmafight som jag inte utnyttjar... Men just nu spelar jag på Kameler .. Blir det något skänk ja hälften till Timrå IK 👍
sargad: jag har investerat i viasat för att säkra själva ”underhållningen” i hockey så absolut, tabelläget är tillräckliga skäl för att vara nöjd just nu.
DJ Hemp: Jag är det iallafall, tyvärr :-) Nä men det är ju fantastiskt att vi kan leda serien trots att vi egentligen bara spelat bra i hälften av matcherna hittills. När man vet vad spelarna kan och när de inte presterar som man vill så blir jag less. My bad. Jag hoppas vi kan lyfta spelet en nivå till snart så att vi kan fortsätta i topp. Annars tror jag både Leksand och Modo kommer ta över racet snart... Framåt....Bara Framåt!!!!!
DJ Hemp: Vill be alla i forumet o Småland i synnerhet ödmjukast om ursäkt för mitt inlägg senast jag öppnade truten. Inga patetiska försök till bortförklaringar utan se första meningen.
JobbaPuck: med tanke på hur Strömberg startade säsongen så är det en fullständigt magnifik förbättring från hans sida. Vaket av dig att uppmärksamma detta i den filmjölkshockey som spelas just nu. Men tre poäng är tre poäng, det är taget.
Hahl Bundy: Vi är bäst helt enkelt. Det kompletta laget. Det gnisslande och gnekande sandsmorda maskineriet som aldrig kuggar i men ändå stabilt levererar likt en ångmaskin överdoserad med astmaspray. Vi får helt enkelt vänja oss vid detta, dvs undermålig underhållning orsakad av att man aldrig blir bättre än den man dansar med. Vi har blivit en Panterklon, men mycket mer och bättre därav. Vi är Timrå, de som vinner mest och spelar sämst. Det funkar trots allt så länge det varar.
Pissdåliga i första, bra i andra (bästa andraperren den här säsongen), borde ha avgjort tidigare i tredje.
Didrik Strömberg är en riktigt försvarsgeneral därute. En gigant. Fysisk, placeringssäker och varierar i spelet med puck. Han har höjt sig rejält de senaste matcherna och verkar ha hittat harmonin i spelet. +11 är dessutom fina siffror. Eller vad säger du Olle?
Laken: Extra vet jag inte, då det innebär att det fanns minst en innan. Men han ger åtminstone PP:t en dimension och det räcker långt i den här serien.
DJ Hemp: Själv fattar jag ingenting. Vi drygar ut serieledningen eftersom vi tar 3 p men spelar i mina ögon väldigt oinspirerat, slarvigt o utan riktig glöd idag. Är vi så ruskigt bra att vi kan spela så här provocerande dåligt i mina ögon o ändå "bara" vinna... eller?
Kommentatorn på Hovet sa att han aldrig sett så lite folk på AIK:s matcher som ikväll. Ja, det här är bara början. Intresset för att se på Hockeyallsvenskans matcher kommer att sjunka drastiskt om man gör det omöjligt för lagen att ta steget upp till SHL. Så blir det om man fortsätter med den nuvarande fördelningen av resurser....
Hahl Bundy: absolut men det är väl så vi håller spänning i tabellen? Vi vinner mot toppkonkurrenterna och ställer in skridskorna mot division 1-motståndet. Kan inte se någon annan förklaring till att man uppträder så omotiverat mot det här korplaget.