1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå-Riga

« · 1169859 · » Till forumet

Sv: Timrå-Riga
superfalle: Sundsvalls match finns med.
Kommentera

superfalle: På expekt kan du lira på matchen.
Kommentera

kennas: brukar de spelas på träningsmatcher som inte gåller något . svårt att oddsa en sån match
Kommentera

kennas: Varför har Svenska spel inget spel på Timråmatchen?
Kommentera

jens_88: Jag var blind,Tack.
Kommentera

Klicka på Preseason Games
Kommentera

kennas: den ligger redan där
Kommentera

actionleif: lägger dom in den senare.
Kommentera

kennas:
Kommentera

Blizzard:Kan man följa matchen någonstans på nätet.
Kommentera

". Veckan som gått har vi bara kört allmänna träningar "

"Nästa vecka blir det fokus på grunder sen blir det en tuffare vecka när vi är matchlediga."

tuffare vecka, kommer vi ha något lag kvar ;-)
Kommentera

Anonymous:

Samtidigt så kan det ju även vara så att ljumskarna får stryk när dom går in på is och börjar pumpa, men ändå.. det är helt sjukt ju
Kommentera

Anonymous:

Vafan sköter de inte sommarträningen?

Så fort de börjar träna så blir de ju skadade....
Kommentera

Andersson: ST
Kommentera

ersson: var står det två veckor?
Kommentera

ersson: Säsongen har inte börjat, och redan problem med ljumskar.
Kommentera

Hynnig har problem med ljumskar och Skogs blir borta två veckor p.ga... LJUMSKAR!?
Kommentera

Abron: Jag förväntar mig att det uppdateras med resultat och kommentarer härinne...;-)
Kommentera

Abron: I mitt fall så har sommarn varit hård och pengarna flödar inte riktigt min väg just nu.. Annars hade jag lätt tagit den sista platsen
Kommentera

Mackelito:

NJa det har vart semester å många väntar nog på SCA-cupen, så kanske inte sugen riktigt kommit i dager hos alla bröder å systrar.

Sommaren verkar ju hänga kvar ett tag till, vilket säkert har en orsak, men det hindrar inte några att ta tillfället i akt å se Dynamo Riga, vilket inte är var dag.

Så folk gör det de prioriterar och det får vi acceptera, jag har valt att fara till Arboga Ishall....

CUAGN...
Kommentera

Abron: Synd att inte fler vill följa med, förstår inte hur folk tänker, hade jag haft möjlighet hade jag helt klart följt med.
Kommentera

Hör upp!

Finns en plats ledig i bilen till Arboga imorgon....

Some one interested????
Kommentera

Kevin O Shea: De möter Löven i Kovland i morgon.
Kommentera

JimmyH: Kan dom inte låna en kedja från Kattkräken?
Kommentera

Skarin: Alternativt ge grabbarna från j20 istid (istället som tidigare låta dom få erfarenhet från bänken.....)
Kommentera

Skarin: Rotera byte två.
Kommentera

JimmyH: Dubblera mera ;) Blir till att dubblera mera helt enkelt. Rotera, byt till två.
Kommentera

Skarin: 17.26 - Simmalugnt.
Kommentera

Ska dra till Arboga i morrn från Rättvik, är nån intresserad och står ut med en annan rödtröja så finns det plats för 2 pers. Åker via Borlänge - Ludvika.
Hör av er på tel 076-3084959

Tubest//
Kommentera

Uno Gordon: Jahaja fick sig Toronto en känga där också? :)
Kommentera

Uno Gordon: Vi får hålla tummarna:)
Kommentera

zita: Jag räknar inte med Regin imorgon. Är han med är det en FET BONUS. Men känner jag Ottawa rätt så kommer de sätta sig på tvären och blåvägra Regin att spela med risk för skador. Se hur de har behasndlat Mattias Karlsson de jävla parasiterna.

Klubben är ett skämt. Likaså Toronto.
Kommentera

Dream Team: Jippi.....inte dåligt
Kommentera

mikenomad: Skador på försäsongen? Javisst, och det är väl varken otippat eller något att dra några större negativa växlar av. Tur att vi har Peter Regin..
Kommentera

Uno Gordon: Ja det var fan! SCA-cupen däremot, då kanske jag får möjlighet att bjuppa på den där biran..:)
Kommentera

mikenomad: Ruskigt synd att vi "tappade" dig i elfte timmen. Men jag har full förståelse för dina slitningar.

Vi får väl svinga en bägare på SCA-Cupen då istället? ;)
Kommentera

Abron: Nä, det är mkt snack om "den gamla goda tiden" härnere...Hade som sagt gärna hakat, en hardcore-resa med dig, Uno, DT och andra HS-ikoner känns exclusivt! Men med stor familj följer mindre självstyre, fick helt enkelt vika mig för andra intressen.
Kommentera

mikenomad:

Okki Micke, och nu drar vi ett streck, vi blir fen som far mot Arboga i morgon i den kärran jag kör.

Roger and out, å ta vara på solen nere i Brynäs trakterna.... Den skiner inte så ofta över denna del av hockey Sweden....
Kommentera

mikenomad: Okej, trist att du inte åker med.

Hur många är vi kvar nu, 4? Tillräckligt för att fylla en bil det iaf.
Kommentera

Uno Gordon: Ja jävlar i min låda vad det lär gurglas! Blir material för en bestseller...:)
Kommentera

actionleif:
Det är inget favoriserande av Lindbäck bara för att han plockar med vänstern!
Han står på vår altan och jag kan intyga att..
1. Han är inte två meter lång och..
2. han snackar småländska!

Sen så ses vi kanske i Västerås!
Vi ska gå på lördagsmatchen!
Kommentera

Abron: Ett minst sagt lustigt namn på en cup. Men men...

I Västerås får den högra sidan utav Västra Stå sluta upp. För då är jag "a working class hero" hemmavid.

Skall hur som helst bli spännande att se Arboga "invändigt".
Kommentera

mikenomad: Jajjamen. Livs levande på torsdag. Kavla upp ärmarna och gurgla med whisky innan avfärd. Debattens svallvågor lär gå höga och gå livligt till ;)
Kommentera

Uno Gordon: Ska'ru me på tors? Ska man äntligen(?) få chans att slänga käft med Uno G irl?! ;-)
Kommentera

actionleif: Heter cupen så i Västerås?
Kommentera

mikenomad: Ja det ser inte bättre ut, men det är bra att ni försvarar våra färger.

Jag åker nog ner på Frotté Cup istället..
Kommentera

actionleif: Ser ut som att vi blir en liten kärntrupp som åker...en s.k. "hardcore-tripp"..
Kommentera

« · 1169859 · »