NJa det har vart semester å många väntar nog på SCA-cupen, så kanske inte sugen riktigt kommit i dager hos alla bröder å systrar.
Sommaren verkar ju hänga kvar ett tag till, vilket säkert har en orsak, men det hindrar inte några att ta tillfället i akt å se Dynamo Riga, vilket inte är var dag.
Så folk gör det de prioriterar och det får vi acceptera, jag har valt att fara till Arboga Ishall....
Ska dra till Arboga i morrn från Rättvik, är nån intresserad och står ut med en annan rödtröja så finns det plats för 2 pers. Åker via Borlänge - Ludvika. Hör av er på tel 076-3084959
zita: Jag räknar inte med Regin imorgon. Är han med är det en FET BONUS. Men känner jag Ottawa rätt så kommer de sätta sig på tvären och blåvägra Regin att spela med risk för skador. Se hur de har behasndlat Mattias Karlsson de jävla parasiterna.
mikenomad: Skador på försäsongen? Javisst, och det är väl varken otippat eller något att dra några större negativa växlar av. Tur att vi har Peter Regin..
Abron: Nä, det är mkt snack om "den gamla goda tiden" härnere...Hade som sagt gärna hakat, en hardcore-resa med dig, Uno, DT och andra HS-ikoner känns exclusivt! Men med stor familj följer mindre självstyre, fick helt enkelt vika mig för andra intressen.
actionleif: Det är inget favoriserande av Lindbäck bara för att han plockar med vänstern! Han står på vår altan och jag kan intyga att.. 1. Han är inte två meter lång och.. 2. han snackar småländska!
Sen så ses vi kanske i Västerås! Vi ska gå på lördagsmatchen!
mikenomad: Jajjamen. Livs levande på torsdag. Kavla upp ärmarna och gurgla med whisky innan avfärd. Debattens svallvågor lär gå höga och gå livligt till ;)