Olle: Haha. Alldeles säkert det festligaste tipset, men inte det rättaste hoppas jag. Fast mig gör det inget om det är 214 medlemmar från PRO-föreningen på plats! :)
Hälge: bra att det vaskas om. I vårt orutinerade lag får man säga att vi har en rätt meriterad fjärdelina.
Jag hör ju till de som tycker man ska spela backupen mellan varven även om han är en tydlig tvåa, idag är en sån dag jag hade kunnat tänka mig att spela Ohre. Men förhoppningsvis så studsar Magic Mattsson tillbaka efter en mänsklig insats senast och spikar igen. Tingsryd lär väl försöka spela sitt vanliga spel och inte parkera bussen. Det kan passa oss om bara tändning och koncentration är på plats.
Känner för första gången i år att vi inte kommer ha en chans att vinna ens.. ingenting tyder på det,man får väl hoppas att vi vinner just därför. Jag undrar om det skrala spelet har berott på allt tryck utifrån? Det är inte lätt att hantera förväntningarna som byggs på när man helt plötsligt är en kandidat om kval till SHL nästa år via en topp 2 placering. Kan inte media sluta tjata om hur bra Timrå är?...
Hälge: jag neggotippar förlust med 6-1. Vi tar fjorton highstickutvisningar och tolv puck out och kommer således spela en man mindre nästan hela matchen. Därutöver förlorar vi tekningarna med 95% mot 5% men vi vinner skotten med 52-11. Där har ni facit. Just ja, på läktaren kommer det sitta 214 stycken medlemmar ut Tingsryds PRO-förening som har oldies night och dom kommer att utgöra hela publiken för denna tillställning. Nu fosterställning, over and out.