Ska försöka mig på ett tabell tips för kul skull.....
1. Färjestad BK 2. HV 71 3. V.Frölunda HC 4. Djurgården IF 5. Brynäs IF 6. Södertälje SK 7. Timrå IK 8. Modo HC 9. Linköping HC 10.Luleå HC 11.Malmö IF 12.Leksands IF
Tror faktiskt att en 7:e plats helt klart är realistiskt sett med mina Timrå ögon. Brynäs överraskar och tar en femte plats och miljonlaget linköping slutar med en fiasko säsong på 9:e platsen.
Om vi nu i verkligheten skulle sluta på 7:e plats, innebär detta att vi skulle få möta antingen FBK eller HV 71 och det skulle förmodligen bli respass i kvarten, men att nå slutspel skulle vara en bragd som slår högt...............
1. Färjestad BK
2. HV 71
3. V.Frölunda HC
4. Djurgården IF
5. Brynäs IF
6. Södertälje SK
7. Timrå IK
8. Modo HC
9. Linköping HC
10.Luleå HC
11.Malmö IF
12.Leksands IF
Tror faktiskt att en 7:e plats helt klart är realistiskt sett med mina Timrå ögon. Brynäs överraskar och tar en femte plats och miljonlaget linköping slutar med en fiasko säsong på 9:e platsen.
Om vi nu i verkligheten skulle sluta på 7:e plats, innebär detta att vi skulle få möta antingen FBK eller HV 71 och det skulle förmodligen bli respass i kvarten, men att nå slutspel skulle vara en bragd som slår högt...............
TIMRÅ IK - VISST KOMMER VI ATT ÖVERRASKA !!!