1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591932 inlägg · 6217 ämnen

Tröjauktion

« · 831805 Till forumet

Sv: Tröjauktion
Det vore väl en fin gest av Timrå IK att dela på överskottet från tröjorna och ge ena halvan till Tifo-gruppen. Det är ju ändå supportrar som köper tröjorna. Vad sägs om detta?
Kommentera

Snoop: Nu hade det säkerligen inget att göra med huruvida ni har ett konto eller inte på Lunarstorm. Jag tror inte att mikenomad syftade till att ni faktiskt hade ett konto på Lunarstrom. Han gjorde en kategorisering och benämnde den på ett lustigt sätt och menade nog att ni/de hade missat tiden då annat än örnen prydde Timrås dräkter.

Och nej, jag tycker inte att jag är värd mer än någon som har ett konto på Lunarstorm. Vart du vill surfa är helt upp till dig.
Kommentera

epa:

Tänk om ingen tröja säljs då blir det minus i kassan, och då tas det minuset från samma börs som om tröjorna inbringar mycket pengar......alltså Klubbens kassa.
(gissar jag).
Kommentera

Var går pengarna som kommer in på auktionen? Till A-laget eller ungdomarna? Nå´n som vet?
Kommentera

Dalan: ja de har du rätt i
Kommentera

mattias - 74: Strålmans vettefan. Han spelade väl inte ens den matchen om jag minns rätt. Sänker nog värdet att den inte ens är matchanvänd.
Kommentera

fan jag gillar dig snoop
Kommentera

Borde det inte stå Wargen istället för Vargen här intill till höger vid omröstningen?
Kommentera

friskan:

Behöver ni ens ha en omröstning om detta ?? Jonte och Strålman kommer väl och bli de 2 bäst betalda eller ??
Kommentera

friskan:
Vilken tröja som ska bli dyrast fattar du väl, det är ju JÄTTEintressant.
Kommentera

Fånig omröstning....vad är det man "omröstar" om egentligen.
Kommentera

ÄlskarTIK: Laine eller Wennerberg, håller dock asplund som en outsider.
Kommentera

Kerstin_k: och vad är det som är så fel på oss som kanske är medlem på lunarstorm då? tror ni att ni är mer värda eller vad? om du vill så kan du ju gärna förklara för mig :)
Kommentera

Per HApps: man får hoppas att dom säljer dom för jätte mycket pengar, Timrå förtjänar alla pengar dom kan få :D
Kommentera

Per HApps: Vilkens tröja tror du kommer att säljas billigast då?
Kommentera

Snoop: Givetvis kan man få tycka vad man vill, men mikenomads svar var klockrent. Speciellt om man har hängt med här på hockeysnack ett tag och följt debatten fram och tillbaka om örnens vara eller inte vara.
Kommentera

Snoop:
Kanske vi kan ha en liten inofficiell tävling om vad tröjorna går för.

Jag gissar att jontes och robbans går för 4300:-/st
Kommentera

mikenomad: asså, varför säger du så där?
han kanske tycker örnen är snygg, har du problem med att allt folk kanske inte tycker som du?
Kommentera

timrå_ik: Ohhh...generation Lunarstorm har talat!
Kommentera

nej behåll örnen den är snygg
Kommentera

Tröjauktion
Ser med spänning fram emot auktionerna som drar igång till veckan. Tänk om det skulle bli en sån succe att man beslutar att skrota örnen och börjar lira i dom gamla WÖ-tröjorna nästa säsong. Inte med WÖ-märket då men varför inte bara texten TIMRÅ IK fram på bröstet.

Såg sedan att man lyckats med att locka hit ABBA-köret och nu senast Grease-grejen.
Bli dom två lyckade så har E-on Arenan alla möjligheter att bli konsertarenan NO:1 i distriktet framöver.
Kommentera

« · 831805