få se själv laddar jag upp med lussebullar och saft framför Webradion, ev TV´n. Sen blir nog lite mer gott för att fira segern.....vi får se om Leksingarnas komentatorer kan kontra dig stefan =)
matsby: Påminner mig om tanten jag bodde granne med för hundra år sen.. hon startade bilen, knöt fast hunden vid dragkroken medan hon packade in sina väskor och körde iväg, utan att.. snyggo till hund sen, eller inte.. =)
Stefan Jalonen: Det skulle just se snyggt ut det,,låta en kvinna i hennes tillstånd gå efter bilen, då är du nog ingen kandidat till "man of the year" :-D
matsby: Dom släpper väl inte in oss med gitarrer... kan ju användas som tillhyggen... :-) Nej just ja, det var ju Brynäsvakterna som är emot allt vad bra stämning heter på läktaren.
willysson: Kan inte smälta att Madde vänligt men bestämt knuffade ut mig ur sportbaren i köping,,jag som sjung så vackert, damerna satt som fågelholkar så det hade varit en baggis att utfodra dem..hehe
Hassebo: det kan du ge dig fan på;) haha.. ska nog hitta nåt anat bra med, du får sitta med mig och petter så vi är några som uppskattar annat än BANANER I PYJAMAS och DANSBAND... hehe
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har
det kan du lite på..kan någon ta med "vispop 1-222"