matsby: hehe..vad var de han sa, han kände killen som håller ordning på klubborna,nåt i den stilen, jaja, var roligt att få känna på den iallafall, när jag tänker på Micke tänker jag på kvarten hemma mot Lule, det där "fruktansvärda slagskottet" han stänkte in 1-1 pucken med,får rysningar av de när man ser "Det bästa från Elitserien"
tjobba: jovisst, och Brynäsarna klagar på att timrå spelar tråkigt hockey och att det är därför det bara kommer 3300 på matcherna. Brynäsklacken senast=20 personer, vad tycker vi om det?
willysson: Annars så vore ju Malmö fantastiska att få i en kvart. Runt hörnet liksom. Brynäs i kvarten, Modo i semin och Djurgården i final. Fan vad realistisk jag känner mig för tillfället.
Måste bli mer heavy fucking metal till Leksand. Sitter och poppar Slayer - Raining Blood just nu. Vacker så det förslår...
Fanzin: når dom kvarten är det en överaskning...så tråkig hockey dom spelar hemma så vettefan fall dom är värda det..hellre Malmö!önskar nästan upp dom till ett slutspel,IF och Tälje har gjort vissa bra matcher på slutet,framför allt SSK på hemmaplan..knepigt att man kan spela ut VF och HV och sen torska klart med 1-3 mot Leksand...
TÄNK en INVASION GAVLERIKEN i ett slutspel..500 sjungande tikare på bortasektionen. Sen så kan det tilläggas att jag alltid får hemmastå när jag köper =/, inte för att det spelar ngn roll. Fler TIKARbiljetter bara =)
Knylan: ja det skulle vara kul om det blev brynäs för Kvartsfinal är det längsta de kommer. Och skulle de bli BIF så skulle jag få nå spratt...BARA TIKARE,,,Brynäs är bara Micke Lind.....500 på borta stå där, den skulle säkert fyllas.. ==))
Fanzin: nejnej..risk för att Micke Linds gäng bommar slutspel..TIK får spela kvartsfinal mot Linköping!
Förövrigt så fick man känna på Mikke Lind å Rajjas klubba idag sen säsongen 01/02, en jag känner hade en hel del klubbor, Mickes var ruggigt skön,han hade skalat av den upptill så de vart ett grymt handtag!! och en fruktansvärd vinkel hade han med...
shanti: jaa det gjorde ni alltsÅ=), tyvärr håller han på fel lag men det kvittar när man får gratis bensin från mor o far och gratis taxichafför från syrrans poJkvänn =) =)
Tror inte att han orkade ha ngt race, så vi svängde in heh. Sen nu när jag berättade att det var ni så fick han sig ett gått skratt =), blir det slutspel mot FBK kanske vi ses på vägen eller ngt =)
Bo Bly: så du menar att vi fagervikare med, peder, göthe, Krekula willysson nykvist m.m är bättre??? nej det luktar kovland där med.. fast jag är stolt fagervikare;) hehe
matsby: " a canotetrip???" why are u fucking down that river for??? Hahahaha, jhåller på att dö;) hehe.. Dåliga tänder och brett släkträd, det är kovland det;)
tjobba: jo det kan hon säkert,,, men känns så jäkla tråkigt att åka tåg dit.....får vänta till bror fått sitt körkort så drar vi ut på vägarna då =) Till leksand går det nog tåg från gävle skulle jag tro
Fanzin: låter ju smarrigt det, tycker du ska be morsan om en julklappspeng så beställer du en tågresa till Leksand, fall de går tåg från Gävle till Leksand:-)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.