1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590320 inlägg · 6217 ämnen

Uppmaning till skribenterna här

« · 515575 Till forumet

Uppmaning till skribenterna här
Har suttit nu och skummat igenom inläggen som skrivits från inatt. Många nya ämnen har startats på senare tid(inte bara nu under natten). Det skulle vara tacksamt ifall ni innan ni skriver ett inlägg kolla om det finns trådar med liknande namn som har samma innehåll, och istället besvarade i dessa trådar istället för att starta nya hela tiden.

Det hela blir väldigt svårläst med massor av nya trådar som handlar om samma saker. Man får ganska svårt att hänga med. Speciellt om man kommer som "utomstående" och ska läsa vad som skrivs här. Har man dessutom visa ämnen istället för inlägg så är det fruktansvärt grötigt med ämnen.

Så snälla, håll er till befintliga trådar. Så ökar läsbarheten för alla.
Kommentera

Sv: Uppmaning till skribenterna här
Frella: Amen :D
Kommentera

Denna tråd skapade jag för en vecka sedan, inte särskilt många lär ha läst inlägget då det skrivits frenetiskt senaste veckan, men eftersom det verkar finnas en önskan hos många HS-skribenter så får jag väl än en gång be er dra ner på Starta nytt ämne manin som råder, finns det vettiga rubriker som behandlar det du tänker ta upp? Skriv då ditt inlägg i det ämnet.
Kommentera

Den här tråden gillar jag...
Kommentera

Hälge: Kanske läge för moderatorerna att ta bort möjligheten att Starta nytt ämne?
Kommentera

Frisco: Det tycker jag inte, däremot så vore det bra om det inte startades så många nya trådar i samma ämne som redan finns.
Kommentera

Emma no15: Kan du inte hålla dig i rätt tråd?

Kommentera

El Maco: Nej, för jag hittar ingen VM-tråd...!
Kommentera

Emma no15: Pröva GBn Hockey Snack så kanske du hamnar rätt för en gångs skull. Annars kanske MoDo har en trevlig GB ?
Kommentera

Helg Ernest: Trevlig?
Kommentera

Dream Team: Den här rubriken borde synas oftare.
Kommentera

« · 515575